gammie_ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Hallo ik vroeg me af bij cataharina's huis of hoe je der naam ook schrijft Liggen drie graffen naast haar woning, wat word er mee bedoeld? (want in de missie's komt het er niet in voor) Reageren
SWYV Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 alle 3ex liefjes van Catalina zijn vermoord door Catalina volgens sommige mensen Reageren
Svenie Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Kijk hier eens: Klik. En mischien, gebruik je de volgende keer beter de zoekfunctie. Bewerkt: 2 juli 2006 door Svenie Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik had perongeluk twee dezelfde topics over de graffen :$ waarschijnlijk kan ik niet goed zoeken had het niet gevonden onder de zoekfunctie Reageren
Lievemax Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Het zijn graven, niet graffen Reageren
Donwell Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Het zijn inderdaag 3 ex-vriendjes van Catalina die niet naar haar willen luisteren, en die heeft ze vermoord en begraven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.