lordremy Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 ik zie in filmpjes vaak 3 gele pijltjes als iemand mikt. nu vind ik dat veel mooier als het cirkeltje, weet iemand of en zo ja hoe je dat ander pijltje krijgt (PC V1 Unmodded) Reageren
HerrieM Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik geloof dat dat komt omdat de filmpjes op een Xbox of PS2 zijn gemaakt. Daar ziet het er dacht ik zo uit. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Hey lordremy, Die 3 pijltjes heb je bij de Xbox en Playstation2 Versie. Het rondje is exlusief bij de PC versie. Xbox en PS2 : Klik PC : Klik Thanx Azer Reageren
Velaro Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 , Zoals de anderen al hebben gezegd zijn die filmpjes dan waarschijnlijk op de X-Box en de Playstation 2 gemaakt. Echter is dit wél mogelijk op de PC maar is het erg lastig, tenzij je een gamepad hebt. Om dit te doen ga je naar je control options, en verzet je "Mouse&Keyboard" naar "Joystick". Als je nu richt zal je dit ook krijgen, maar je zal wel niet meer met de muis kunnen bewegen en rondkijken. Als je een gamepad hebt, zal dit een stuk makkelijker zijn omdat het dan goed te gebruiken is, maar ik raad het je sterk af om het zonder een gamepad of joystick op je PC te gebruiken, omdat het dan erg lastig is. Velaro. Reageren
Goliat Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Mensen, mensen. Wat veel mensen niet weten is dat het heel makkelijk is om een lock te krijgen op de PC(wat jij dus die rondjes noemt) Ga simpelweg naar je controls, in je opties menu en druk dan op enter bij Aim Weapon(staat in de lijst) standaart is dit ingesteld op de toets delete maar ik zet 'm dan op Z, dan is hij dichtbij de schiet knop: Ctrl Ik neem aan dat je weet hoe je dit moet wijzigen... Veel succes ermee. Edit: Voor de duidelijkheid heb ik hier nog een screen: Bewerkt: 2 juli 2006 door Goliat Reageren
lordremy Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 ik heb het niet over het lock pijltje. maar over gewoon de 'pointer'van manual aim. dus ook als je tegen een muur richt, bij de xbox vind ik dat er leuker uit zien als op de pc, dus was mijn vraag of en hoe je dat kon veranderen Reageren
Ice Banana Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik denk van niet hoor.meschien met een mod Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik denk van niet hoor.meschien met een mod Nee, bij de ps2 en de xbox versie hebben ze dit, en daar zijn de filmpjes opgenomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.