iLoveGta Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Heey, ik heb een nieuwe gsm gekocht, een motorola v360 en ik heb er al veel foto's mee getrokken maar nu wil ik die foto's op mijn computer zetten, maar je hebt daar een soort software voor nodig en dat kan je downloaden op internet maar ik vindt het nergens, wil iemand mij helpen zoeken plss plss ... ??? :$ grtzzzz , thxxxx -xxx- Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Heey,ik heb een nieuwe gsm gekocht, een motorola v360 en ik heb er al veel foto's mee getrokken maar nu wil ik die foto's op mijn computer zetten, maar je hebt daar een soort software voor nodig en dat kan je downloaden op internet maar ik vindt het nergens, wil iemand mij helpen zoeken plss plss ... ??? :$ grtzzzz , thxxxx -xxx- Is het niet bijgeleverd bij het pakket? Heb je een draad van je telefoon naar de computer? Heb je een Bluetooth of Infrarood stick? Reageren
iLoveGta Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 neen het is er niet bijgeleverd en ja ik heb een usb-kabel Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Steek hem gewoon in je PC en kijk wat hij zegt. En na eem Googlen was dit het resultaat: Niets! Reageren
iLoveGta Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 niets ?! dat kan niet want ik heb al een sie gevonden (denk ik) maar ik weet niet hoe ik het moet downloaden of waar !! :s Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 niets ?! dat kan niet want ik heb al een sie gevonden (denk ik) maar ik weet niet hoe ik het moet downloaden of waar !! :s Kijk er zijn genoeg sites. Maar om software te downloaden daarvan kon ik niets vinden. Ik denk dat je nog even moet informeren bij de winkel waar je het hebt gekocht of gewoon goed verder moet zoeken op internet. Is het geen Plug & Play kabeltje? Reageren
iLoveGta Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) het is een kabel van de gsm zelf en ik heb hem in mediamarkt gekocht EDIT : niels kijk eens naar je berichten , ik heb je een bericht gestuurt met de site Bewerkt: 2 juli 2006 door iLoveGta Reageren
Schno009 Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 het programma voor motorola's is nogal aan de prijs, rond de 30 euro. check de motorola sites of bol.com ofzo. misschien ook wel op marktplaats: MobilePhonetools Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.