Jump to content

Motorola v360

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

ik heb een nieuwe gsm gekocht, een motorola v360 en ik heb er al veel foto's mee getrokken maar nu wil ik die foto's op mijn computer zetten, maar je hebt daar een soort software voor nodig en dat kan je downloaden op internet maar ik vindt het nergens, wil iemand mij helpen zoeken plss plss ... ??? :$ _O_

grtzzzz , thxxxx _O_:engel: -xxx-

Geplaatst:
Heey,

ik heb een nieuwe gsm gekocht, een motorola v360 en ik heb er al veel foto's mee getrokken maar nu wil ik die foto's op mijn computer zetten, maar je hebt daar een soort software voor nodig en dat kan je downloaden op internet maar ik vindt het nergens, wil iemand mij helpen zoeken plss plss ... ??? :$ _O_

grtzzzz , thxxxx _O_:engel: -xxx-

Is het niet bijgeleverd bij het pakket? Heb je een draad van je telefoon naar de computer? Heb je een Bluetooth of Infrarood stick?

Geplaatst:

Steek hem gewoon in je PC en kijk wat hij zegt. En na eem Googlen was dit het resultaat:

Niets!

Geplaatst:

niets ?! dat kan niet want ik heb al een sie gevonden (denk ik) maar ik weet niet hoe ik het moet downloaden of waar !! :s

Geplaatst:
niets ?! dat kan niet want ik heb al een sie gevonden (denk ik) maar ik weet niet hoe ik het moet downloaden of waar !! :s

Kijk er zijn genoeg sites. Maar om software te downloaden daarvan kon ik niets vinden. Ik denk dat je nog even moet informeren bij de winkel waar je het hebt gekocht of gewoon goed verder moet zoeken op internet. Is het geen Plug & Play kabeltje?

Geplaatst: (bewerkt)

het is een kabel van de gsm zelf en ik heb hem in mediamarkt gekocht

EDIT : niels kijk eens naar je berichten , ik heb je een bericht gestuurt met de site

Bewerkt: door iLoveGta
Geplaatst:

het programma voor motorola's is nogal aan de prijs, rond de 30 euro. check de motorola sites of bol.com ofzo. misschien ook wel op marktplaats: MobilePhonetools

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...