D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Heey..weet er iemand mischien een cheat dat er helemaal geen auto's rijden op de weg??voor op de Ps2?? Laterszzz D-Gun Reageren
Velaro Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Hey D-Gun, Een cheat voor helemaal géén verkeer bestaat er niet, maar wel een voor minder verkeer op de weg. Als je deze cheat dan invoert dan zullen er nog wel auto's rijden, maar een pak minder dan je normaal ziet rijden op de weg. Om deze code te activeren moet je de volgende toetsen indrukken na elkaar: X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left. Veel plezier ! Velaro. Reageren
SilverDust Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left. Deze geeft minder verkeer in de straten, Je zult per 500 meter ingame 2/3 auto's nog tegenkomen. Dus je hebt er veel minder last van. (Je moest zeker nog Driving school missie - City Slicker doen ). SD Edit: Velaro is me voor Bewerkt: 2 juli 2006 door SilverDust Reageren
D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Hey D-Gun, Een cheat voor helemaal géén verkeer bestaat er niet, maar wel een voor minder verkeer op de weg. Als je deze cheat dan invoert dan zullen er nog wel auto's rijden, maar een pak minder dan je normaal ziet rijden op de weg. Om deze code te activeren moet je de volgende toetsen indrukken na elkaar: X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left. Veel plezier ! Velaro. oo oke.. Danku X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left.Deze geeft minder verkeer in de straten, Je zult per 500 meter ingame 2/3 auto's nog tegenkomen. Dus je hebt er veel minder last van. (Je moest zeker nog Driving school missie - City Slicker doen ). SD Edit: Velaro is me voor nee.. die code doe ik voor stunts.. is stukke fijner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.