Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey..weet er iemand mischien een cheat dat er helemaal geen auto's rijden op de weg??voor op de Ps2??

Laterszzz

D-Gun :duh:

Geplaatst:

Hey D-Gun, :cya:

Een cheat voor helemaal géén verkeer bestaat er niet, maar wel een voor minder verkeer op de weg. Als je deze cheat dan invoert dan zullen er nog wel auto's rijden, maar een pak minder dan je normaal ziet rijden op de weg. Om deze code te activeren moet je de volgende toetsen indrukken na elkaar:

X, Down, Up, R2, Down, Triangle, L1, Triangle, Left.

Veel plezier !

Velaro. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Deze geeft minder verkeer in de straten, Je zult per 500 meter ingame 2/3 auto's nog tegenkomen. Dus je hebt er veel minder last van. (Je moest zeker nog Driving school missie - City Slicker doen :puh:).

SD

Edit: Velaro is me voor :puh:

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:
Hey D-Gun, :cya:

Een cheat voor helemaal géén verkeer bestaat er niet, maar wel een voor minder verkeer op de weg. Als je deze cheat dan invoert dan zullen er nog wel auto's rijden, maar een pak minder dan je normaal ziet rijden op de weg. Om deze code te activeren moet je de volgende toetsen indrukken na elkaar:

Veel plezier !

Velaro. :cya:

oo oke.. Danku :D

Deze geeft minder verkeer in de straten, Je zult per 500 meter ingame 2/3 auto's nog tegenkomen. Dus je hebt er veel minder last van. (Je moest zeker nog Driving school missie - City Slicker doen :puh:).

SD

Edit: Velaro is me voor :puh:

nee.. die code doe ik voor stunts.. :*D is stukke fijner :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...