D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Heey Mense.. weet iemand mischien een site voor AA te downlaoden? want overal waar ik hem download, kan ik hem niet spelen Alvast Bedankt Laterszz D-Gun Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik heb een aantal site's voor je van waar je hem kunt downloaden: Americas Army (officiele site) NZone Overige site's Ik hoop dat één van deze het bij jou doet. Mocht het het niet doen, kun je bij een zoekmachine bijvoorbeeld America's Army doet het niet of America's Army werkt niet. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Als je hem hebt gedownload moet je jezelf ook registreren om hem te kunnen spelen. Reageren
D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Als je hem hebt gedownload moet je jezelf ook registreren om hem te kunnen spelen. kost da geld?? Reageren
Ferre Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Het is gratis en legaal . Kijk anders even hier: http://www.americasarmy.com/downloads/. je moet 2.6 hebben. Hier kun je een account maken: http://login.americasarmy.com/views/register_01.php Bewerkt: 2 juli 2006 door Ferre Reageren
D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Het is gratis en legaal . Kijk anders ook even in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=16880&hl=. daar staat de goede download link. moet je voor da spel een goede video kaart hebben of iets anders goeds aan je computer hebben?? en krijg je er virussen door?? Reageren
Ferre Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 moet je voor da spel een goede video kaart hebben of iets anders goeds aan je computer hebben?? en krijg je er virussen door?? Ik heb het spel. Ik speel het en ik heb volgens mij niet echt een goede videokaart, de graphics zijn niet echt geweldig maar wel leuk voor een gratis spel. Ik denk dat een gewone PC met een redelijke internetverbinding hem wel aan kan. Je krijgt er geen virussen door, en anders kun je het altijd nog scannen met een virusscanner . Reageren
D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 moet je voor da spel een goede video kaart hebben of iets anders goeds aan je computer hebben?? en krijg je er virussen door?? Ik heb het spel. Ik speel het en ik heb volgens mij niet echt een goede videokaart, de graphics zijn niet echt geweldig maar wel leuk voor een gratis spel. Ik denk dat een gewone PC met een redelijke internetverbinding hem wel aan kan. Je krijgt er geen virussen door, en anders kun je het altijd nog scannen met een virusscanner . oke... Danku Reageren
Goliat Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Voor de duidelijkheid, de aanbevolen en minimum eisen om deze game te kunnen spelen: Ik heb het voor zo ver mogelijk proberen te vertalen... Aanbevolen: Grafische kaart met 128 MB geheugen, 256 MB voor een hoge kwaliteit 2.4 GHz processor of vergelijkbaar Windows 2000/XP met de laatste updates 512 MB RAM 2 GB hardeschijf ruimte 4X CD-ROM Windows 2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard) DirectX®9.0 100% Compatible DirectX 9.0 geluidskaart Internet verbinding NVIDIA® nForce or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio (Last Updated: 2006-02-09) Minimum: Grafische kaart met 64 MB geheugen 1.5 GHz processor of vergelijkbaar Windows 2000/XP met de laatste updates 384MB RAM 2 GB hardeschijf ruimte 4X CD-ROM Windows 2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard) DirectX® 9.0 100% Compatible DirectX 9.0 soundcard Internet verbiinding *Nvidia® nForce™ or other motherboard/soundcards containing Dolby Digital® Content Encoder required for Dolby Digital® audio. (Last Updated: 2006-02-09) Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Om op alle servers te kunnen spelen, moet je eerst de voledige training afleggen . Die trainings zijn vet irritant . Je moet vanalles onthouden enzo . Het is een goed spel voor gratis. Maar als hij in de winkel lag, zou ik hem niet kopen. Veel plezier met het halen van die trainings . Edit:Volgens mij staat deze ook verkeerd, hij moet onder FPS. Greetz >>> Door GTA-Sheep: Topic verplaatst naar het FPS & TPS Forum<<< Bewerkt: 3 juli 2006 door GTA-Sheep Reageren
ACID Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 ik krijg die ene training niet n die opstacle course, dat je moet schieten, moet ik dan op alle targets schieten ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 ik krijg die ene training niet n die opstacle course,dat je moet schieten, moet ik dan op alle targets schieten ? Even denken, is dat die level waar allemaal targets omhoog komen en naar beneden gaan? In dat geval moet je inderdaad de targets omver schieten, ik weet niet of je een bepaalde limiet moet halen of dat je zoveel mogelijk targets moet kapot schieten, of dat er een tijdslimiet aan vast zit. Moet je maar even kijken, ik denk dat je het beste zoveel mogelijk om kan schieten, en dan zo min mogelijk ammo gebruiken. 1 á 2 schoten zijn genoeg. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Als je minimaal 36 van de 40 geraakt hebt, kun je de snipertraining doen. Maar probeer zo rond de 30 te raken . Als je de eerste 4 trainingen hebt gehaald dan kun je al wat levels spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.