GTA Fanaat Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Heey, Ik deed zo net de Computer aan en zag dat er niks meer op mijn Bureaublad staat.. Ik snap er niks van, normaal moet er gewoon wat staan maar nu is ie helemaal leeg. Wie kan me helpen met dit probleem? Ik wil namelijk wel gewoon weer mijn dingen terug hebben op mijn Bureaublad. Er is een screen in de bijlage Alvast bedankt, Ronnie. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Start hem anders nog eens opnieuw op! heb je misschien per ongeluk een systeemherstel gedaan? of een bureaubladopruiming gedaan? Weet je wat het ook kan zijn: druk met je rechtermuisknop op het bureaublad>pictogrammen schikken op>bureaublad pictogrammen weergeven! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Heey searagent, Dat laatste heeft geholpen : druk met je rechtermuisknopop het bureaublad>pictogrammen schikken op>bureaublad pictogrammen weergeven! Bedankt voor je hulp Ik was er zelf nog niet achter gekomen dat het ook zo kon.. Ik was al druk bezig met zoeken maar het lukte me niet.. Bedankt voor je hulp Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ja dat is meestal wel een logische reden! Maar het had natuurlijk ook anders gekunt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.