Tim Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 HOe maak ik een pink marker voor mijn mod, in scm kan iemand de code geven aub Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Er zijn in de scm file verschillende opcodes om te testen of de speler op een bepaalde positie is. Deze opcodes hebben allemaal een aparted flag (0/1) om aan te geven of je wel of niet een pink marker wilt zien op die plek. Je moet dus code moaken die test of de speler op een bepaalde plek is, en dan de flag van die check aanzetten, zoals hieronder in een stukje van mijn code voor de GTA:LC subway: :SUBWAY_OPEN_LOOP 0001: wait 100 ms if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined jf ££SUBWAY_OPEN_NEXT if 0 00F5: player $PLAYER_CHAR 1 near point $subway1_x $subway1_y $subway1_z radius 30.0 30.0 3.0 jf ££SUBWAY_OPEN_NEXT if 0 0@ == 0 jf ££SUBWAY_ONBOARD De 1 op de regel die begint met "00f5" zorgt voor de pink marker.... Reageren
Tim Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Er zijn in de scm file verschillende opcodes om te testen of de speler op een bepaalde positie is. Deze opcodes hebben allemaal een aparted flag (0/1) om aan te geven of je wel of niet een pink marker wilt zien op die plek.Je moet dus code moaken die test of de speler op een bepaalde plek is, en dan de flag van die check aanzetten, zoals hieronder in een stukje van mijn code voor de GTA:LC subway: :SUBWAY_OPEN_LOOP 0001: wait 100 ms if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined jf ££SUBWAY_OPEN_NEXT if 0 00F5: player $PLAYER_CHAR 1 near point $subway1_x $subway1_y $subway1_z radius 30.0 30.0 3.0 jf ££SUBWAY_OPEN_NEXT if 0 0@ == 0 jf ££SUBWAY_ONBOARD De 1 op de regel die begint met "00f5" zorgt voor de pink marker.... de subway_x en zo moeten daarvoor in de plaats coordinaten staan, en die 30.0 30.0 3.0 ofzow zijn dat de coordinaten waar dei uitkomt sorry ik ben alleen goed in mappen Reageren
PatrickW Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 De subway_? zijn inderdaad de coordinaten maar de 30.0 ... dat is de afstand tot dat punt waarbinnen je moet zijn, zeg maar de grootte van de pink marker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.