Nickonly Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Je leest het al in de titel, ik heb een texture van een vangrail nodig (een Nederlandse/ Europeese en alleen de "echte" vangrail en niet de paaltjes enz.). Heeft iemand er een voor mij? Ik heb al in de sets van SA-modding gekeken, en het wat er het meest in de buurt kwam was een container op z'n zij en erg vergroot. Alvast bedankt! Reageren
Donwell Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Je kan hem natuurlijk zelf gaan texturen. Weet je niet waar dat moet, dan kun je natuurlijk een paar handige tuts volgen op de Master Tutorial List! In elk geval veel geluk! Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Uum, ik wil mijn model zelf gaat texturen, en dat kan ik ook. Maar dat gaat zo moeilijk zonder textuur die ik hier dus vraag. Maar heeft er dan niemand een textuur voor een vangrail?!? Reageren
nick11123 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik heb een vangrail texture google is your Friend succes er nog mee Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Bedankt, maar hij is een beetje klein. Heb je ook een grotere? Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ehm, ga misschien een foto maken? Reageren
nick11123 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) nee helaas niet maar deze kan je makkelijk gebruiken hoor als het goed is.... ik zal nog effe zoeken EDIT: ik heb gezocht maar ik kon alleen nog maar dit vinden en anders kan je ook gewoon een foto maken Bewerkt: 3 juli 2006 door nick11123 Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Hmm, hij is helaas niet achterelkaar te plakken (die 2e die je vond), en ja, sorry, eigenlijk ook te klein (Vind ik dan hè). Maar gelukkig heb ik er zelf nog een gevonden (Hoef ik gelukkig niet naar buiten om 'n foto ervan te maken ), namelijk: (ik zou hem even vergroten als ik jou was, dus klik er op!) en zo ziet 'ie er mee uit: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.