deagle Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Onderwerp: Geloof (kruis of kerk is voldoende , er moet gewoon een link worden gelegd) Soort design: Signature Size design:max. 400x200 (mijn 300x100) Render:Jep Animatie: Nop Premade: Jep Tijd van inlevering: NU. Mijn inlevering:
DaddyPimp Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Ik wil wel! Ik zal hem dadelijk inleveren, ben er al vollop aan bezig *EDIT: Hier is hij dan! Veel succes Nicsan! DaddyPimp: Nicsan: *EDIT 2: Ik vind het onderwerp nogal ''Gay'' eigenlijk Bewerkt: 2 juli 2006 door DaddyPimp
Pitbull Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Niscan! Ze zijn echt alle twee even goed, dus ben ik maar op het lettertype afgegaan.
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik ga voor daddypimp. Ik vind dta zijn sig meer gevoel heeft. Het straalt meer warmte uit, en de tekst vind ik ook mooier. Stem:DaddyPimp
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik stem op DaddyPimp. Alhoewel ik het een lame onderwerp vind, steekt die van DaddyPimp er wel bovenuit. Vote: DaddyPimp.
RonaldVC Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Mijn stem gaat naar Niscan. Die signature van Niscan is gewoon mooi. De achtergrond is goed, en als je kijkt naar het totaal plaatje komt het lekker mysterieus over.. De border vind ik wederom een tegenvaller, en de tekst had in mijn ogen ook wat beter gekund. Maar in vergelijking met die van Dappypimp vind ik deze sig mooier. De sig van Daddypimp is zo'n typisch photomanip signature. Daarmee zeg ik niet dat het een slechte signature is, maar het is een beetje zo'n dertien in dozijn gevoel snap je... De tekst vind ik niet zo mooi verwerkt in de sig (het staat gewoon simpel in de hoek), en de border vind ik ook iets te licht. Ik denk dat een donkere border mooier is.. Maar goed, vandaar dus dat mijn stem naar Niscan gaat...
DaddyPimp Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Het is 2-2 mensen! Er kan nog gestemd worden tot de 4e..
Ikkes Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Nicsan: Een mooie sig waar bijna alles gewoon klopt. Alles is 1 geheel waardoor het idee van de sig goed naar voren komt. Zoals RonaldVC al zei: Het geeft iets mysterieus. De tekst vind ik persoonlijk goed gelukt en de border kan iets beter maar mis staat niet. DaddyPimp Redelijke signature. Het is een beetje eentonig maar er zitten wel pluspunten in. De zon is erg goed gelukt moet ik zeggen. Voor de rest vind ik de tekst niet mooi. Ik had hem liever feller gezien dan wat vaagjes zoals hij nu is. Voor de rest wat ik al zei is hij wat eentonig. Ik heb veel beter van je gezien, dit is gewoon niet jou ding . Stem: Nicsan
Robin2130 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 IK stem op Nicsan, ik heb eigenlijk dezelfde reden als RonaldVC dus heb er verder weinig aan toe te voegen. Ik hou wel van een beetje misterieus
vice Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 daddy: heel gezellig met het zonlicht en bergen achteraan,maar het lijkt me er ook erg leeg,en de kruisen zijn schuin. niscan: netjes,achtergrond past er echt wel bij: stem: NISCAN[/font] (ik wist niet of 3 juli of 4 juli de laatste dag was).
deagle Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Nicsan : 5 DaddyPimp : 2 [edit] Mogen de leden nu nog stemmen of was het maar tot verledennacht 0.00uur ? Bewerkt: 4 juli 2006 door Nicsan
Ferre Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Mogen de leden nu nog stemmen of was het maar tot verledennacht 0.00uur ? Tot en met. Dus het stemmen is tot 4 juli met 4 juli er zelf nog bij. Dus de ledne kunnen vandaag nog stemmen
Darkapple Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Daddypimp Zijn alle2 wel mooi maar vind van daddypimp mooier
Samurai Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik vind ze beide erg geslaagd! Maar toch gaat mijn stem uit naar DaddyPimp, erg mooi.
.Sharingan Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Stem DaddyPimp. Nicsan ik zei al in 'Rate De Signature Boven Je' dat ik jou sig heel erg mooi vind. Maar die van DP heeft toch net iets meer. Meer mooiere kleuren, mooie tekst Stem : DaddyPimp
Recommended Posts