Fuffie Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Een andere personage met een skin Ik leg even hier uit waar je een skin plaats C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\player.img GA DAAR HEEN ! zoek nou op bij swat.txd dat is dus een personage beter gezegt een skin als je deze verwisselt met wauzi.txd krijgt swat skin wauzi.txd en dan krijgt wauzi.txd een swat.txd skin nu even met skins van CJ. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CJ SKIN Zoals je mijn skin hebt gedownload krijg je een bestand valet.txd ga weer naar de mapC:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\player.img en klik dan op het bestand verwijder de oude valet.txd en zet de nieuwe valet.txd in player.img bestand. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hoe maak ik een skin Hiervoor heb je een paar programatjes nodig klik hier TXD workshop & paint Klik hier IMG tool Open IMG tool bijv haal swat.txd eruit deze keer moet je C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\gta3.img\ pakken haal nu bijv swat.txd eruit klik bij IMG tool op haal swat.txd eruit en zet hem bijvoorbeeld in mijn afbeeldingen open nu TXD workshop ga nu naar mijn afbeeldingen waar je swat.txd heb neer gezet klik nu op swat.txd en expoteer hem weer im mijn afbeeldingen bewerk hem met paint of andere dingen zoals paint shop pro photoshop. BEN JE KLAAR klik op opslaan als meestal kan dit met paint sla hem op als de naam swat.txd open TXD workshop en impoteer swat.bmp sla hem op als swat.txd nu is het een TXD bestand open gta3.img en zet swat.txd erin nu heb je je eigen skin doe het nu zelf en maak een skin hoeft niet nou ik hoop dat je het is gelukt groetjes fuffie Bewerkt: 2 juli 2006 door fuffie Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Erg goede tut Fuffie, alleen laat wat regels open etc. en laat wat screens zien tussendoor zodat het allemaal wat makkelijker te begrijpen was.. (Btw ik dacht dat hier al een Tut over was..) Reageren
Fuffie Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 aaaaaaa allemaal niks voor niks Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 aaaaaaa allemaal niks voor niks ach zie het aan als een goede daad mss. vinden andere mensen dit een handigere tut. Reageren
Fuffie Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 dat is zo bij mij is het zo elke voordeel heeft zijn nadeel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.