Spike Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ja, ik geloofde er geen snars van maar nu moet ik toe geven, ik heb het klein blaadje van bartsmit net binnen gekregen en daar staat echt met grote letters release 28okt dus ik haal hem over 3 dagen bij ons vlakbij de stad!! B) . het verbaast me echt :o :o . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 k zag et ook ja :huh: wel beter 1 dag eerder spele B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik heb net Intertoys gebeld, daar zal hij Donderdags al in de verkoop gaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik heb net Intertoys gebeld, daar zal hij Donderdags al in de verkoop gaan! yup bartsmit gaat mee maar dixons en frs niet die willen geen boetes op lopen scchijnbaar :o . lekker dagje eerder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 hebben ze mooi bekeken lekker een dag langer verkopen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ja, het is niet te geloven maar het is gebeurd we vallen elkaar allemaal om de hals want SA komt dsonderdag al uit, ik kan het niet langer....ik ga woensdag avond al voor winkel liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Da's heel vreemd, want ik ben bij Bart Smit Amsterdam, Bart Smit Zaandam, Bart Smit Hoorn en Bart Smit Alkmaar geweest en overal zeiden ze niet te willen verkopen voor Vrijdag 29 Oktober. Dixons Hoorn heeft mij weten te melden niet eerder te kunnen leveren, omdat de vracht pas vrijdag binnenkomt. M'n goede vriendin Mercedes heeft echter wel gezegd dat Donderdag de vracht bij Intertoys komt, deze dezelfde dag gestickerd wordt, en deze eind van de dag voor de preorders gebeschikbaar is. Ook kunnen ze je bij Music House San Andreas Donderdag op aanvraag geven. Naar mijn weten heeft Bart Smit niet besloten om hem donderdag al te verkopen, ook niet na het laten zien van een Contactdata-ID Code. Dixons Nederland is mij echter minder bekend, hoewel deze telefonisch hebben laten weten dat ze San Andreas niet eerder willen verkopen, omdat Rockstar het hun heeft verboden, omdat die op hun beurt weer illegale kopieën willen tegengaan. Maar goed, San Andreas is nu toch al uitgelekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ze zei wel tegen mij:"Ik kan je reserveren, dan kan je hem donderdag halen" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ze zei wel tegen mij:"Ik kan je reserveren, dan kan je hem donderdag halen" Da's knap, want bij BS zeggen ze allemaal problemen te krijgen met het hoofdkantoor. Welke plaats bezoek jij Bart Smit dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ze zei wel tegen mij:"Ik kan je reserveren, dan kan je hem donderdag halen" Da's knap, want bij BS zeggen ze allemaal problemen te krijgen met het hoofdkantoor. Welke plaats bezoek jij Bart Smit dan? Dordrecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ik belde net de bartsmit in ijmuiden hiero mag hem donderdag ochtend ophalen en dan ben ik opeens ziek voor school :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ik heb hem geprorderd bij een soort gameorder krijg ik hem dan wel donderdag of vrijdag binnen want als hun hem op donderdag binnen krijgen duurt het nog wel een tijdje voordat ik hem heb of ze sturen hem meteen op dat ik hem vrijdag heb of eerder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webbes Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 sorry voor dubbel post was in de verkerde topic QUOTE (Spike @ Oct 23 2004, 06:31 PM) QUOTE (webbes @ Oct 23 2004, 06:25 PM) intertoys bartsmit en e-plaza maar dat is ven bartsmit verder nog geen folders gehad van de free record shop maar ik denk dat die wel meegaat webbes dat klopt 28okt hebben ze hem, binnen en dan leggen ze dat in de winkel voor/na sluitings tijd voor de dag erop dus.., dat is de 29okt, en daarom noemen ze dat de release dag 29okt dusssssssss..........!!!!! *******nog 5 days left!!!!!******** en als ik dat ze 2 dagen terug dan is het niet waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ik heb net de free record gebeld die doet ook een beetjuh moeilijk dus ik ga maar naar de bart smit is maar 25 meter van me huis B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik raad jullie aan om gewoon naar de ECHTE media-shops te gaan.. Zoals : E-plaza FREE RECORD SHOP Want in BS hebben ze maar een paar games, zie meer barbie's en kinder troep <_< .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.