Ripper Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 nou hier niet meer games en hij zei we krijgen echt veel binnen omdat dit de mega hit van dit jaar word en hij legt voor me appart en dan heb ik 1 dag eerder dan jullie zal wel veel info geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 nou hier niet meer games en hij zei we krijgen echt veel binnen omdat dit de mega hit van dit jaar worden hij legt voor me appart en dan heb ik 1 dag eerder dan jullie zal wel veel info geven Morgen ff aan USA maten info. vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kernel32 Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik heb mijne ge-preorderd bij frs en ze zeggen dat als ik geluk heb hij donderdag op de mat ligt, hoef ik me bed bijna niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik raad jullie aan om gewoon naar de ECHTE media-shops te gaan..Zoals : E-plaza FREE RECORD SHOP Want in BS hebben ze maar een paar games, zie meer barbie's en kinder troep <_< .. E-Plaza en Free Record Shop hebben alletwee medegedeeld niet mee te zullen werken aan enige acties voor het eerder uitgeven van spellen. Check de vastgepinde info in dit forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik hoef hem niet perC een dag eerder te hebben, want dan krijg ik toch een hele shi*load aan informatie... Ik koop hem vrijdag na school bij de FRS of E-plaza, tenzij hij al bij de BartSmit licht waar ik woon ( lekker dicht bij ). :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik denk dat dit aleen geld voor de gene die hem gepre-ordert hebben, of het geld helemaal niet want een paar winkels willen meewerken en andere niet, beetje raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ja maar ik zou toch niet zoveel verwachten ik blijf toch bij 29 oktober Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ja maar ik zou toch niet zoveel verwachtenik blijf toch bij 29 oktober ja idd, nou ik doe gewoon zo ik ga donderdag ff bij bartsmit kijken of ze die hebben zo niet ga k gewoon vrijdag ff langs frs no problem maar hoop dat ze die 28okt wel verkopen en niet uitverkocht zijn , maar dat zal wel niet hier, en ik ga dan nog voor dat de winkel open gaat sta ik er lekker . ******nog 3 dagen ***** omg morgen staat vs op zun kop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Jazeker, en dan word een zware tijd voor Jack Thompson ( hij is tegen GTA series en wil geweld in games verbieden ).. Denk er ook aan, dat je echt alles aan de Amerikanen moet vragen wat je kan, want dan krijg je een shtload aan informatie B) ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 omg morgen staat vs op zun kop Check vannacht om ong. 1 uur je pc nog ff. In de V.S brengen veel gamestore's de game om 7 uur lokale tijd hem al uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 omg morgen staat vs op zun kop Check vannacht om ong. 1 uur je pc nog ff. In de V.S brengen veel gamestore's de game om 7 uur lokale tijd hem al uit o ja waar moet ik checken offi site omg morgen zie je een berg info ×screen shots en dan ooh dan ken je het meer af! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ik kan niet w8en tot de eerste echt screens en info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik denk dat dit aleen geld voor de gene die hem gepre-ordert hebben, of het geld helemaal niet want een paar winkels willen meewerken en andere niet, beetje raar ik heb hem niet ge preordend :S ze zeggen dat tegen moi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 ik heb ff bij e-plaza bij mij in de buurt gevraagd,ik krijg SA de 28e mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik heb vandaag een platenbon gekregen van mijn stage en die kan ik waarschijnlijk alleen bij de freerecordshop inleveren en ik mag ook nog een pasje lenen van een klasgenoot zodat ik ook nog eens 10% korting krijg. Ik ga het donderdag gewoon proberen en als ze hem niet mee willen geven ga ik even mijn charisma skillz uitproberen wedde dat ik hem dan wel mee krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.