Tupac A. Shakur Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 (bewerkt) het is een wonder misschien een dag eerder uit :kickass: ik ga vandaag even langs de winkels kijken wat hun zeggen en dan donderdag voor de zekerheid vroeg naar de winkels en anders tot vrijdag w88 B) maar het zou perfect zijn als gta sa donderdag ochtend al in de schappen licht zeker na de nieuwe info etc... op gamespot CHECK IT OUT NOW!!!!!!!! Bewerkt: 25 oktober 2004 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Aaagghhh... dit is zenuw slopend.. :blink: Is het nou officieel dat ie donderdag te koop is of niet ?! Nou jah ik zie wel ik ga gewoon do vast kijken of ie al ergens ligt ... kan ik meteen een ps2 halen.... want die heb ik nog niet wahahahaha... :lol: wel aan het eind van de middag gaan ofzo want als je om 9 uur al voor de deur staat weet ik zeker dat ze hem nog niet hebben. jah, dat denk ik ook heb ik trouwens toch wel meer van gehoort want dan leggen ze het in de winkel voor vridag ook al vast maar als ik rond unuur of 4 ga dat zal wel goed zijn niet? lijkt me een goed tijd want ik was van plan ook rond die tijd te gaan kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Aaagghhh... dit is zenuw slopend.. :blink: Is het nou officieel dat ie donderdag te koop is of niet ?! Nou jah ik zie wel ik ga gewoon do vast kijken of ie al ergens ligt ... kan ik meteen een ps2 halen.... want die heb ik nog niet wahahahaha... :lol: wel aan het eind van de middag gaan ofzo want als je om 9 uur al voor de deur staat weet ik zeker dat ze hem nog niet hebben. jah, dat denk ik ook heb ik trouwens toch wel meer van gehoort want dan leggen ze het in de winkel voor vridag ook al vast maar als ik rond unuur of 4 ga dat zal wel goed zijn niet? lijkt me een goed tijd want ik was van plan ook rond die tijd te gaan kijken. de BS in de buurt zie ff bellen of de vracht al binnen is en als die binnen is ben jij de eerste die er een mee mag nemen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Helaas woon ik niet vlakbij een winkel waar ze games verkopen... ik moet dan naar Eindhoven fietsen zo'n 5 km beetje lullig als ik daar de 28ste kom, maar die is er dan nog niet en de volgende dag weer er heen Ik denk gewoon dat mensen zo zenuwachtig zijn dat ze dit maar gaan posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik zit meelf gewoon helemaal op te vroten omdat ik SA niet kan kopen omdat ik geen PS2 heb en ik ga geen PS2 voor SA kopen dan ben ik meer dan € 200,- kwijt dat vind ik wel zode eigenlijk voor in 1 x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik zit meelf gewoon helemaal op te vroten omdat ik SA niet kan kopen omdat ik geen PS2 heb en ik ga geen PS2 voor SA kopen dan ben ik meer dan € 200,- kwijt dat vind ik wel zode eigenlijk voor in 1 x Ik heb zelf de ps 2 goedkoper dan SA zelf! hij is dan wel 2dehands maar ja het is toch een mooi koopje? nietwaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik wordt gebeld als ze hem hebben B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik wordt gebeld als ze hem hebben B) ja, zat er gisteren ook aan te denken vandaag ga ik ff hier vlakij naar bartsmit ga ik ff vragen of ze me willen bellen donderdag! yeah kan niet w8en B) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ze gaan me bellen jullie hebben wel goede ideeen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr wu Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik zit meelf gewoon helemaal op te vroten omdat ik SA niet kan kopen omdat ik geen PS2 heb en ik ga geen PS2 voor SA kopen dan ben ik meer dan € 200,- kwijt dat vind ik wel zode eigenlijk voor in 1 x Ik heb het zelfde ... maarja misschien koop ik later og wat andere spellen ..en als ik wat tijd over heb bouw ik hem in mijn auto!! Als gta op de pc uit is koop ik die evengoed (alleen al voor de mods) maar tot die tijd maar ps2'en. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) dixons en freerecordshop verkopen in hoogvliet op de 29 ste en de bart smit de 28 ste maar by de bart moet je van te voren bestellen want ze weten niet zeker of ze gta sa de 28 ste in de schappen leggen maar by pre order kan je gta sa de 28 ste kopen bij bart smit B) en dat ga ik dus doen heb gta sa besteld en zodra gta sa binnen is word ik gebeld en dan teleporteer ik me zelf naar de bart Bewerkt: 26 oktober 2004 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 dixons en freerecordshop verkopen in hoogvliet op de 29 ste en de bart smit de 28 ste maar by de bart moet je van te voren bestellen want ze weten niet zeker of ze gta sa de 28 ste in de schappen leggen maar by pre order kan je gta sa de 28 ste kopen bij bart smit B) en dat ga ik dus doen zo, ik ben net bij bartsmit geweest en ik zij tegen die vrouw jullie krijgen donderdag gta sa binnen he?, zij jaah, ik zij, hoe laat ongeveer zij 12uur maar kan ook laat op de midag zijn! o zij ik, kan ik hem nu reserveeren?, ja dat kan ok tel op geschreven, en naam, en klaar is kees dus ze bellen me op en ga als de kanon naar bartsmit, dus.. eigelijk kan ik wel zeggen ik heb hem al hoef me nergens meer druk over te maken, dit zal ik ook doen als ik jou was dit is echt een aanrader!!!! . ****nog 2 dagen!!!!!!!!*** in vs spelen ze die echt helemaal kapot!!! :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jef Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) bij mij hier in de stad komt i ook donderdag, k ga m gelijk met een playstation 2 er bij halen (alle 2 apart dan he ) k heb net ook een aantal filmpjes gekeken, hoe het in het spel gaat (zodat iemant het spel speeld , zo als je dar al ziet, EG VET! Bewerkt: 26 oktober 2004 door Jef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 is het voor de winkels in belgie hetzelfde als in nederland? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jef Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 k zou t nie weten, ik denk t wel, ik dnk in heel europa dan, dat i uitkomt, of en groot gedeelte van europa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.