Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 is het voor de winkels in belgie hetzelfde als in nederland? dat zou je even moeten navragen in de winkels die gta sa gaan verkopen want ik weet het niet in nederland wel Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok, en hoe zit het met videotheken, is dat dezelfde dag van de winkels of zijn die nog later? Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok, en hoe zit het met videotheken, is dat dezelfde dag van de winkels of zijn die nog later? als vidiotheken gta sa gaan verkopen zal dat ook op de 28ste of de 29 ste zijn Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok bedankt voor de informatie nu hebk nog 1 missie!!! Geld vragen aan men ma!!! Reageren
pottevijn Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 hopelijk lukt je missie :lol: en val je niet dood Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) hopelijk lukt je missie :lol: en val je niet dood een beetje grof en val je niet dood <_< maar terug naar het onderwerp van de topic @ nickdezot no problem vragen stellen mag altyd en hier krijg je altyd antwoord Bewerkt: 26 oktober 2004 door tupac Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok thx kheb net geld gevraagd aan me ma om dat spel te kope, weet je wat ze me geeft? 20 € in briefjes van 5 € , damn man moet ek zelf nog gaan bijsparen, maar dat maakt het nog spannender, terwijl iedereen speelt, zit ik nog met meer spanning te wachten tot ik hem kan gaan halen! Reageren
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok thx kheb net geld gevraagd aan me ma om dat spel te kope, weet je wat ze me geeft? 20 € in briefjes van 5 € , damn man moet ek zelf nog gaan bijsparen, maar dat maakt het nog spannender, terwijl iedereen speelt, zit ik nog met meer spanning te wachten tot ik hem kan gaan halen! wil niet lullig doen maar, als jij geld aan je ma moet vragen :huh: , 1 hoe oud ben je dan 2 werk je niet of zo?. Reageren
Mitch Baker Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Hi to all! Ik lees al een tijdje mee hier en omdat ik misschien toch iets interessants heb te melden heb ik maar een pass aangevraagd. Nadat o.a. Bart Smit en Intertoys besloten hebben al op donderdag het spel te gaan verkopen gaan diverse andere winkelketens hierin mee. Ik heb vandaag begrepen dat SA bij MediaMarkt in elk geval vanaf donderdag in de winkel zal liggen voor een prijs die ook nog eens fors onder die van BS en Intertoys ligt. Voor alle duidelijkheid, deze post is zeker niet bedoeld om te spammen maar om de info die ik hoorde met jullie te delen... Reageren
jojogta3 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 he als je san andreas niet reseveert kan je hem dan ook 28ste krijgen mischien domme vraag maaruh :rolleyes: Reageren
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 he als je san andreas niet reseveert kan je hem dan ook 28ste krijgen mischien domme vraag maaruh :rolleyes: ja, je kan hem gewoon kopen, maar ik heb hem gereserveerd bij bartsmit voor de zekerheid, en dat ik weet waneer dat ik hem kan ophalen, dus... ik zal als ik jou was dat ook heel vlug gaan doen . Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok thx kheb net geld gevraagd aan me ma om dat spel te kope, weet je wat ze me geeft? 20 € in briefjes van 5 € , damn man moet ek zelf nog gaan bijsparen, maar dat maakt het nog spannender, terwijl iedereen speelt, zit ik nog met meer spanning te wachten tot ik hem kan gaan halen! wil niet lullig doen maar, als jij geld aan je ma moet vragen :huh: , 1 hoe oud ben je dan 2 werk je niet of zo?. ik wordt binnen 2 weken 16, kzit nog op school dus van werken komt niet veel in huis en heb het daar veel te druk voor Reageren
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ik wordt binnen 2 weken 16, kzit nog op school dus van werken komt niet veel in huis en heb het daar veel te druk voor ik wil weer niet lullig doen maar als je 16 word dan mag je het spel toch niet hebben he :lol: . Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 pfffff in Belgie gaan ze daar niet over lullen, toen ik 10 was ging ek ook gta halen (playstation 1 ) en dat mocht al zelfs die is normaal ook voor 18 jaar bestemd, en als het zo zou zijn dat ik hem niet mee krijg, dan gaat me vader di ewel halen! :rolleyes: Reageren
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 pfffff in Belgie gaan ze daar niet over lullen, toen ik 10 was ging ek ook gta halen (playstation 1 ) en dat mocht al zelfs die is normaal ook voor 18 jaar bestemd, en als het zo zou zijn dat ik hem niet mee krijg, dan gaat me vader di ewel halen! :rolleyes: ja dat klopt hahah, maar ja dat 18+ is meer een waarschuwing! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.