Jump to content

Release bartsmit!

Recommended Posts

Geplaatst:
is het voor de winkels in belgie hetzelfde als in nederland?

dat zou je even moeten navragen in de winkels die gta sa gaan verkopen

want ik weet het niet in nederland wel :D

• Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Spike

20

• Tupac A. Shakur

11

• nickdezot

11

• Trax

9

Geplaatst:
ok, en hoe zit het met videotheken, is dat dezelfde dag van de winkels of zijn die nog later?

als vidiotheken gta sa gaan verkopen zal dat ook op de 28ste of de 29 ste zijn

Geplaatst: (bewerkt)
hopelijk lukt je missie  :lol:

en val je niet dood

een beetje grof en val je niet dood <_<

maar terug naar het onderwerp van de topic

@ nickdezot no problem vragen stellen mag altyd ;) en hier krijg je altyd antwoord ;)

Bewerkt: door tupac
Geplaatst:

ok thx ;)

kheb net geld gevraagd aan me ma om dat spel te kope, weet je wat ze me geeft? 20 € in briefjes van 5 € , damn man moet ek zelf nog gaan bijsparen, maar dat maakt het nog spannender, terwijl iedereen speelt, zit ik nog met meer spanning te wachten tot ik hem kan gaan halen!

Geplaatst:
ok thx ;)

kheb net geld gevraagd aan me ma om dat spel te kope, weet je wat ze me geeft? 20 € in briefjes van 5 € , damn man moet ek zelf nog gaan bijsparen, maar dat maakt het nog spannender, terwijl iedereen speelt, zit ik nog met meer spanning te wachten tot ik hem kan gaan halen!

wil niet lullig doen maar, als jij geld aan je ma moet vragen :huh: , 1 hoe oud ben je dan 2 werk je niet of zo?.

Geplaatst:

Hi to all!

Ik lees al een tijdje mee hier en omdat ik misschien toch iets interessants heb te melden heb ik maar een pass aangevraagd. Nadat o.a. Bart Smit en Intertoys besloten hebben al op donderdag het spel te gaan verkopen gaan diverse andere winkelketens hierin mee. Ik heb vandaag begrepen dat SA bij MediaMarkt in elk geval vanaf donderdag in de winkel zal liggen voor een prijs die ook nog eens fors onder die van BS en Intertoys ligt.

Voor alle duidelijkheid, deze post is zeker niet bedoeld om te spammen maar om de info die ik hoorde met jullie te delen... ;)

Geplaatst:
he als je san andreas niet reseveert kan je hem dan ook 28ste krijgen mischien domme vraag maaruh :rolleyes:

ja, je kan hem gewoon kopen, maar ik heb hem gereserveerd bij bartsmit voor de zekerheid, en dat ik weet waneer dat ik hem kan ophalen, dus... ik zal als ik jou was dat ook heel vlug gaan doen ;) .

Geplaatst:
ok thx  ;)

wil niet lullig doen maar, als jij geld aan je ma moet vragen :huh: , 1 hoe oud ben je dan 2 werk je niet of zo?.

ik wordt binnen 2 weken 16, kzit nog op school dus van werken komt niet veel in huis en heb het daar veel te druk voor :)

Geplaatst:
ik wordt binnen 2 weken 16, kzit nog op school dus van werken komt niet veel in huis en heb het daar veel te druk voor :)

ik wil weer niet lullig doen maar als je 16 word dan mag je het spel toch niet hebben he :puh: :lol: .

Geplaatst:

pfffff in Belgie gaan ze daar niet over lullen, toen ik 10 was ging ek ook gta halen (playstation 1 ) en dat mocht al zelfs die is normaal ook voor 18 jaar bestemd, en als het zo zou zijn dat ik hem niet mee krijg, dan gaat me vader di ewel halen! :rolleyes:

Geplaatst:
pfffff in Belgie gaan ze daar niet over lullen, toen ik 10 was ging ek ook gta halen (playstation 1 ) en dat mocht al zelfs die is normaal ook voor 18 jaar bestemd, en als het zo zou zijn dat ik hem niet mee krijg, dan gaat me vader di ewel halen! :rolleyes:

ja dat klopt hahah, maar ja dat 18+ is meer een waarschuwing! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...