Jump to content

Release bartsmit!

Spike

Recommended Posts

• Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Spike

20

• Tupac A. Shakur

11

• nickdezot

11

• Trax

9

he als je san andreas niet reseveert kan je hem dan ook 28ste krijgen mischien domme vraag maaruh :rolleyes:

Ik heb begrepen dat je hiervoor niet hoeft te reserveren of te pre-orderen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat het spel snel uitverkocht is...

Overigens heb ik begrepen dat het spel bij MM ruim onder de 50 euri gaat kosten!

Delen op andere websites

he als je san andreas niet reseveert kan je hem dan ook 28ste krijgen mischien domme vraag maaruh :rolleyes:

Ik heb begrepen dat je hiervoor niet hoeft te reserveren of te pre-orderen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat het spel snel uitverkocht is...

Overigens heb ik begrepen dat het spel bij MM ruim onder de 50 euri gaat kosten!

wat is de MM mediamarkt of iets anders

Delen op andere websites

Bedoel je die nieuwe zaak waarin allemaal van die mannen werken met nette pakjes aan waar het altijd zo druk is en waar de boxen boxen en de tv's keihard aanstaat ?

Goede winkel maar heb daar nog geen game gekocht..

Zal 't wel doen voor een keertje, mischien GTA SA :)

Delen op andere websites

Wat dacht je ervan als de winkel open gaat dat ze hem dan gaan verkopen SLIM!

ja jij zegt het weer anders, ja bedoel je nou 29okt of de 28 okt ik heb het over de 28okt he bartsmit :unsure: :rolleyes: .

Ja als je nou gewoon hele vriendelijk aan dat lekkere chickie achter de kassa vraagt van hebben jullie gta san andreas al binnen en ze hebben die willen ze waarschijnlijk echt wel effe een cd tje voor je pakken!

op de startpagina van bartsmit staat al wel een filmpje van san andreas check daarom www.bartsmit.com!

Bewerkt: door petersmurfje
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...