Jump to content

Release bartsmit!

Recommended Posts

• Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Spike

20

• Tupac A. Shakur

11

• nickdezot

11

• Trax

9

Geplaatst:

Media Markt kotm trouwens niet met een actie dat de game vandaag en morgen al te koop is.

Hij komt er de 29ste pas.

Ik belde net nogmaals naar de Intertoys.

Morgenmiddag/avond kan ik em ophalen.

Oke mensen heb even contact gehad met wat verschillende winkels

Intertoys, bart smit en e plaza allemaal €59,95 en op de 28ste te koop

Mediamarkt is een vervelende daar krijg ik althans niks los niet via de tel en niet via de email.

het enige wat hun zeggen is dat ie op de release datum uit komt en dat het zeker de moeite waard is om langs te komen.

Misschien dat andere mensen even contact kunnen opnemen of misschien iemand die er werkt?

Geplaatst:
Media Markt kotm trouwens niet met een actie dat de game vandaag en morgen al te koop is.

Oke mensen heb even contact gehad met wat verschillende winkels

Intertoys, bart smit en e plaza allemaal €59,95 en op de 28ste te koop

Mediamarkt is een vervelende daar krijg ik althans niks los niet via de tel en niet via de email.

het enige wat hun zeggen is dat ie op de release datum uit komt en dat het zeker de moeite waard is om langs te komen.

Misschien dat andere mensen even contact kunnen opnemen of misschien iemand die er werkt?

se7en heeft gelijk over de media markt

ik heb een mailtje terug gestuurt gekregen

en gta sa word pas de 29 ste verkocht

en ik vroeg ook voor de prijs maar kreeg daar geen antwoord op <_<

Geplaatst:

YIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ik heb t spel gereserveerd bij Dimension Plus hiero in Groningen, en ik kan m morgen ophalen!!!!!

WOEOGOEROGHFOHODFGODOGF

Hahaha BETER!

Geplaatst:

ik wil jullie niet opfokken of jaloers maken...maar ik kan er vanavond 7 uur om....

Morgen (woensdag 27-10-04) om 19.00 uur 's avonds zal The NetTemple weer open gaan. We beginnen dan ook meteen met de verkoop de grotste titel van dit jaar namelijk Grand Theft Auto San Andreas!

ps. ik heb gebeld...en ja ze verkopen hem voor 59.95...en het is de pal versie

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb GTA SA morguh om 9 uur al :D:D dan begint bart smit met de verkoop :D of ze dan al in schappen ligt weet ik niet maar de pre order verkoop begint morguh om 9 uur B)

de pre order verkoop van E plaza begint als ik het goed heb ook morgen want e plaza en bart smit zijn 1 winkel

Bewerkt: door tupac
Geplaatst:

Ik heb zojuist met Intertoys gebeld en ALS (niet zeker, ligt aan PTT)

ze hem vandaag nog binnenkrijgen kan ik hem komen halen!

Anders morgen zeker :puh:

Geplaatst:

Hier in Den haag staat alles netjes aangemeld met...29 oktober ik denk dat ik de enige in heel NL die hem Vrij moet halen, bofkonten!!!!!!!

Intertoys en Bartsmit, E plaza en Gameshop komen allemaal met Sa op Vrij strikt!!!!!! :( <_< ;) :o

Geplaatst:

Ik ga naar de C1000 bij ons in het dorp en koop heel veel eten en drinken en ga daarmee naar bart smit in Roermond en ga daar op de stoep liggen en wacht tot eind april of mei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Want dan komt i op de pc uit!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

Rockstar schiet op met de pc verzie!

En Vice City gaat dan de stortbelt op!!!!!!!!!!Als San Andreas uitkomt!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

Neem nou maar van mij aan dat MediaMarkt morgen wel degelijk gaat releasen (check morgen je regionale krant maar). Omdat ook de verkoopprijs nog eens fors lager zal liggen dan de Bart Smit's en de Intertoys denk ik dat dit wel degelijk interessante info is.

Overigens heb ik begrepen dat je niet hoef te reserveren...

Geplaatst:

Neem nou maar van mij aan dat MediaMarkt morgen wel degelijk gaat releasen (check morgen je regionale krant maar). Omdat ook de verkoopprijs nog eens fors lager zal liggen dan de Bart Smit's en de Intertoys denk ik dat dit wel degelijk interessante info is.

Overigens heb ik begrepen dat je niet hoef te reserveren...

ik heb net media markt gebeld in rotterdam cenrtum en daar zei de verkoper letterlijk dit tegen mij:

''wij beginnen de verkoop van gta sa op vrijdag de 29 ste op de release dag

wij willen het risico niet lopen om bekeurd te worden''.

en over de prijs wou hij nix zeggen maar media markt gaat idd goedkope zijn dan bart smit etc.... want media markt is altyd goedkoper :) maar ik moet meer als een heen en weer rijzen om naar de dichts bij zijnde media markt te komen dus ik ga lekker naar de bart smit B)

Geplaatst:

ik hoop echt dat ze die rond 12 uur ongeveer binnen krijgen met de vracht als dat zo is heb ik hem half 1 ongeveer hoop het want ze bellen me dus ja hopen dus :D;) .

nog 1 dag omg wat gaat dat snel splen maar gta sa rulezzzzz! :puh::D B) ;) .

Geplaatst:
Hier in Den haag staat alles netjes aangemeld met...29 oktober ik denk dat ik de enige in heel NL die hem Vrij moet halen, bofkonten!!!!!!!

Intertoys en Bartsmit, E plaza en Gameshop komen allemaal met Sa op Vrij strikt!!!!!! :( <_< ;) :o

:( je bent nie de enigste hoor die hem op vrijdag krijgt mijne wordt morgen verstuurt als het goed is en dan heb ik hem vrijdag dus me moeten beiden nog ff w88

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...