killerbee Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 (bewerkt) ik heb trouwens gehoort dat je gta sa nie kan spelen op de ps2 versie 30001 en 30001r maar ik weet nie of dit waar is ik heb de mijne ff gecheckt maar die was oke alleen me zus kan hem denk ik nie spelen want die heeft de allereerste versie <_< is een gerucht he! Bewerkt: 27 oktober 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 e de 39004 ? is deze ok ik hoop van wel anders valt mijn wereld in 9999999999 stukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 (bewerkt) e de 39004 ? is deze ok ik hoop van wel anders valt mijn wereld in 9999999999 stukken ja ik heb gehoort dat het alleen 30001 en 30001r waren maar het is een gerucht dus het is nie zeker het kan zijn dat ie het er wel op doet playstation heeft niks gezegd en R* ook nie dus ik denk dat het nie waar is Bewerkt: 27 oktober 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 ja dat zal wel niet want ik denk niet dat R* zoiets maakt als je hem insteekt dat ie vastloopt of niet werkt :o dat zou erg zijn, denk eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 dat zal wel klote zijn voor die mensen en waar kun je dat zien welke versie het is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 dat zal wel klote zijn voor die mensen en waar kun je dat zien welke versie het is dat zie je op de 8ter kant van je ps2 op de sticker boven waar je je expansion pak in doet . bij mij staat er SONY model nr. scph-30004 R dus als het waar is over versie 30001 bla bla bla dan kan ik hem zeker spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 (bewerkt) hier is een plaatje ik heb ook 30004r rechts naast sony model no. SCPH-30004r bovenop me ps2 is me internetadapter sorry voor de grote trouwens :rolleyes: Bewerkt: 27 oktober 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 hahaha, omg tuurlijk is dat niet man he iedereen kan het spelen man dat zijn van die mensen jah wat moet ik daar mee gewoon neegeren , nou ik heb 30004r . maar r* heeft er niks over gezegt dus het is gewoon 100× bullschit! :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 (bewerkt) hahaha, omg tuurlijk is dat niet man he iedereen kan het spelen man dat zijn van die mensen jah wat moet ik daar mee gewoon neegeren , nou ik heb 30004r .maar r* heeft er niks over gezegt dus het is gewoon 100× bullschit! :lol: . het zou te raar zijn als je gta sa niet op alle ps2 kan spelen ps2 is ps2 net zoals 1+1 nog steeds 2 is Bewerkt: 27 oktober 2004 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 hahaha, omg tuurlijk is dat niet man he iedereen kan het spelen man dat zijn van die mensen jah wat moet ik daar mee gewoon neegeren , nou ik heb 30004r .maar r* heeft er niks over gezegt dus het is gewoon 100× bullschit! :lol: . het zou te raar zijn als je gta sa niet op alle ps2 kan spelen ps2 is ps2 net zoals 1+1 nog steeds 2 is heel goed tupac! . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Media Markt kotm trouwens niet met een actie dat de game vandaag en morgen al te koop is.Hij komt er de 29ste pas. Ik belde net nogmaals naar de Intertoys. Morgenmiddag/avond kan ik em ophalen. Neem nou maar van mij aan dat MediaMarkt morgen wel degelijk gaat releasen (check morgen je regionale krant maar). Omdat ook de verkoopprijs nog eens fors lager zal liggen dan de Bart Smit's en de Intertoys denk ik dat dit wel degelijk interessante info is. Overigens heb ik begrepen dat je niet hoef te reserveren... ik heb net media markt gebeld in rotterdam cenrtum en daar zei de verkoper letterlijk dit tegen mij: ''wij beginnen de verkoop van gta sa op vrijdag de 29 ste op de release dag wij willen het risico niet lopen om bekeurd te worden''. en over de prijs wou hij nix zeggen maar media markt gaat idd goedkope zijn dan bart smit etc.... want media markt is altyd goedkoper maar ik moet meer als een heen en weer rijzen om naar de dichts bij zijnde media markt te komen dus ik ga lekker naar de bart smit B) De media markt in Den Haag verkoopt hem morgen wel en voor een mooie prijs van 54,99. 5,- euro goedkoper dan in andere winkels toch wel cool!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch Baker Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Nogmaals, alle MediaMarkten zullen GTA morgen gaan verkopen en bij bijna alle vestigingen zal de prijs onder de 50 euri gaan liggen zoals ik al eerder meldde... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Nogmaals, alle MediaMarkten zullen GTA morgen gaan verkopen en bij bijna alle vestigingen zal de prijs onder de 50 euri gaan liggen zoals ik al eerder meldde... Blijkbaar €55,- dus, en Rotterdam verkoopt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Hoe kan dat nou ik krijg hem voor €59,99 bij bart smit is die prijs overal anders ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Hoe kan dat nou ik krijg hem voor €59,99 bij bart smit is die prijs overal anders ofzo? Nee, hij is vrijwel overal €60,- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.