Jump to content

probleem met installeren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heej mensen ik had eens een ruil gedaan met iemand die vice city heeft(want ik had san andreas wel gezien en wou vc spelen) om voor ff van gta te ruilen. Maar toen ik VC na een weekje al had uitgespeeld wou ik SA weer terug, want hij deed het niet op de computer van die persoon met wie ik hem ruilde. Maar in de tussentijd had ik SA gedeïnstalleerd en toen ik SA weer installeerde kwam er halverwege een foutmelding van een cyclische fout ofzoiets ik weet het niet precies maar toen kon ik SA dus niet meer installeren. Wat moet ik nu doen?

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Er zijn veel verschillende dingen waar dit aan kan liggen. Ik zal een paar (mogelijke) oplossingen geven:

- Controleer je DVD op krassen en/of andere beschadigingen.

- Maak je DVD goed schoon met een schoon, klein beetje vochtig doekje. Droog hem daarna goed af.

- Ga eens met een virusscanner over je computer. Als je nog geen goede hebt, kun je ==>hier<== (gratis!) een goede downloaden, HitmanPro namelijk. Dit programma haalt de virussen en spyware van je computer af en is volkomen veilig.

- Controleer of je andere programma's wel gewoon kunt installeren, gebruiken en deinstalleren. Als dit niet het geval is, zou het aan InstallShield kunnen liggen, maar ik denk niet dat dit het geval is.

Probeer dit in ieder geval allemaal. Als het niet helpt, zeg je het maar. ;)

ik heb de scan gemaakt, heb al veel eerder gekeken of de disc bevuild of beschadigd was, ik moet hem alleen nog schoonmaken en ik ga nog ff nachecken of ik andere spellen en programma's ook niet kan installeren.

ik krijg altijd deze foutmelding: error componemt: audio file: F:\data2.cab Error: gegevensfout

(cyclische redundantiecontrole)

Als ik je probleem zo lees heb ik het vermoeden dat er nog restjes van GTA San Andreas op je PC staan.

Controleer dus of alle GTA SA gerelateerde Mappen en Sub-Mappen wel van je PC verwijderd zijn op het moment dat je de instalatie wilt starten..

Je GTA San Andreas User Files map kun je gewoon laten staan in de map mijn documenten.

Succes.. ;)

Bewerkt: door Goliat

ik heb de windows zoekfunctie gebruikt en naar "gta san andreas" gezocht en alle bestanden die er nog waren van het spel verwijdert. Ik ga hem nu weer proberen te installeren...

Nee, het werkt niet. Maar nu kreeg ik die foutmelding al na een minuutje, maar deze keer stond er hetzelfde maar dan data1.cab in plaats van data2.cab

Ik snap het nou niet meer!

In dat geval ga ik mee in de tips van Flying Dutchman:

- Controleer je DVD op krassen en/of andere beschadigingen.

- Maak je DVD goed schoon met een schoon, klein beetje vochtig doekje. Droog hem daarna goed af.

- Ga eens met een virusscanner over je computer. Als je nog geen goede hebt, kun je ==>hier<== (gratis!) een goede downloaden, HitmanPro namelijk. Dit programma haalt de virussen en spyware van je computer af en is volkomen veilig.

- Controleer of je andere programma's wel gewoon kunt installeren, gebruiken en deinstalleren. Als dit niet het geval is, zou het aan InstallShield kunnen liggen, maar ik denk niet dat dit het geval is.

Succes ermee.. ;)

Neem de tips van 'm eens door, mocht het zjin dat dit ook niet werkt probeer het dan nog een keer maar dan voordat je de register sleutels hebt verwijderd, dit kan je doen met registry crawler..

Credits to Velaro en Froodooo..

Bewerkt: door Goliat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...