.Syfes Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Wat vinden jullie van killzone ,ik vind het een machtig spel + de gameplay is prachtig en de wapens vallen echt mee (het is de eerste killzone) je mag commentaar geven en ook punten ik geef alvast aan killzone een 9/10
Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Nou kom je wel wat laat want killzone is volgens mij al lang uit. Prachtige game zeker om die hellgast te killen! ik geef hem een 8/10 want de a.i. van die gfasten is echt wat minder vind ik
Pitbull Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Nou kom je wel wat laat want killzone is volgens mij al lang uit.Prachtige game zeker om die hellgast te killen! ik geef hem een 8/10 want de a.i. van die gfasten is echt wat minder vind ik niks aan toe te voegen
nick11123 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik heb Killzone ook gratis bij de aanschaf van me Playstation 2 goed spel vind k mooi gemaakt enzo ik geef het een 8/9
Lord of War Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik heb Killzone ook op ps2, ben tevreden over dit game Ik geef Killzone 9/10 maar vind de GTA serie beter
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Nou kom je wel wat laat want killzone is volgens mij al lang uit. Het maakt helemaal niet uit hoelang een spel al uit is. Ook al is het spel al 10 jaar uit.. Dan nog mag je er een Topic over maken en vragen wat iedereen er van vindt. Ik heb het spel Killzone zelf ook gekocht. Hij koste maar €20,-. Het was een erg mooi spel met mooie Graphics en er zat aardig veel actie in het spel. Helaas is het meteen over zodra je het spel uitgespeeld hebt. Dan valt er weinig nieuwe dingen te beleven aan dit spel. Ik geef het spel een 7. Killzone op de PS3 lijkt mij trouwens ook erg mooi. maar vind de GTA serie beter shiny.gif Killzone kun je toch ook niet met GTA vergelijken. Het zijn 2 totaal verschillende Game Genre's.
Ice Banana Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 OK je hebt gelijk Mazzeltje... Was killzone niet gemaakt door Nederlanders?
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 OK je hebt gelijk Mazzeltje...Was killzone niet gemaakt door Nederlanders? Ja klopt. Killzone is inderdaad gemaakt door een Nederlands bedrijf. Namelijk door het bedrijf: Guerrilla ik heb even wat informatie voor je gezocht. Je kunt het hier vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Guerrilla_Games
SamShine Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 maar vind de GTA serie beter shiny.gif Killzone kun je toch ook niet met GTA vergelijken. Het zijn 2 totaal verschillende Game Genre's. Je kan het ook vergelijken met het plezier dat je met het spel hebt, je kan meer plezier hebben met De Sims dan met Unreal Tournament 2004... It is al about the fun! Maar ontopic: Ik heb Killzone zelf nog nooit gespeelt, maar de graphics zijn goed (screenshots/movies), de gameplay moet ook wel goed zijn aangezien het spel een groot succes is (naar horens). Misschien haal ik het ooit nog eens (voor die € 20,- Mazzeltje ).
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Misschien haal ik het ooit nog eens (voor die € 20,- Mazzeltje ). Het spel kost nu: - Killzone --> nieuw € 19,99 - Killzone Collector's Edition --> nieuw € 29,99 Je kan het ook vergelijken met het plezier dat je met het spel hebt, je kan meer plezier hebben met De Sims dan met Unreal Tournament 2004... It is al about the fun! Dit klopt ook niet echt wat jij zegt. De ene persoon vindt dat je met 'Unreal Tournament 2004' juist meer plezier kunt hebben dan met 'The Sims'. Het ligt er maar net aan wat je mooi vindt. Iedereen heeft zijn eigen mening. Edit: Het valt me nu pas op dat dit Topic verkeerd staat. Verplaatst naar FPS & TPS Forum.
Yohan Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Killzone is gewoon meesterlijk! Ook de PSP game zag er weer vetjes uit. Probs Guerilla Entertainment...
.Syfes Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Deze killzone is al machtig wat zal het dan zijn als het de tweede killzone is ongeloofelijk dit gaat de max zijn
Ben007 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Killzone is gewoon meesterlijk!Ook de PSP game zag er weer vetjes uit. Probs Guerilla Entertainment... Helemaal mee eens
.Syfes Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Killzone is gewoon meesterlijk!Ook de PSP game zag er weer vetjes uit. Probs Guerilla Entertainment... Ik vind dat killzone slecht is op psp ,op de PS2 is het veel beter
Recommended Posts