DST Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Deze plaatjes vond ik op Internet en ik wil graag weten erover: Waar kan je onderstaande kleren vinden? Welke auto is dit en welke onderdelen zitten erop? Graag andwoordt en geen Bewerkt: 3 juli 2006 door DST Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Dit zijn screens van Gta:Sa voordat hij uitkwam. Uiteindelijk zijn er nog wijzigingen gekomen, En volgens mij zitten de onderdelen/kleren van de screens er niet meer in. Ik heb die kleren zelf nooit gedragen. Dus als iemand zeker weet dat ze er wel in zitten verbeter me dan even . SD Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik weet 1 ding zeker, en dat is dat je de trui die Cj aan heeft in de Binco shops kan vinden Die borek vind je ook terug maar ik weet niet in welke winkel, die schoenen zijn eruit gehaald Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) De kleren die CJ aanheeft zijn allebei bij Binco te koop. Hij heeft een ´Gray Pants´ en een ´Black Hoody´ aan volgens mij. (Dat van die Black Hoody weet ik niet zeker, maar als je tussen de kleren onder de categorie ´Torso´ rondkijkt vind je hem vast en zeker ) Een voorbeeld waar een Binco te vinden is is op de hoek van Ganton. Die auto is een Blade, die kan je tunen bij Loco Low Co. Loco Low Co kan je vinden op >>>dit kaartje<<<. (De oranje stip in Los Santos is Loco Low Co ) Welke onderdelen erop zitten weet ik zo niet uit m´n hoofd, maar als je gewoon wat zoekt tussen de bumpers, spoilers en dergelijke in de mod shop en het bekijkt vind je deze ook vast en zeker. Veel succes verder! Bewerkt: 4 juli 2006 door Pietje II Reageren
Baffie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 de Black Hoody is volgensmij niet bij Binco te koop, maar bij ZIP, verbeter me als ik het fout heb. Die schoenen, zijn die er echt uitgehaald, of lijken ze op zoveel dat het niet goed mogelijk is om te kiezen welke het nu zijn? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) de Black Hoody is volgensmij niet bij Binco te koop, maar bij ZIP, verbeter me als ik het fout heb.Die schoenen, zijn die er echt uitgehaald, of lijken ze op zoveel dat het niet goed mogelijk is om te kiezen welke het nu zijn? Neen Back Hoody is bij Binco te koop. ^Dit is de Blade en daar vindt ik hem niet op lijken ^ ^Dit is de Savanna. Daar lijkt hij wel op alleen is de grill iets veranderd^ Bewerkt: 5 juli 2006 door ASPHALT Reageren
DST Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Black Hoody is neit bij Binco te koop, ik kan hem alleen maar bij Zip halen! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Black Hoody is neit bij Binco te koop, ik kan hem alleen maar bij Zip halen! Sorry voor die post van hierboven van mij. Hij is inderdaat alleen bij ZIP te koop maar ik denk dat vele in verwarring zijn geraakt door het feit dat de Green Hoody wel te koop is bij Binco Reageren
Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Aww jammer dat die schoenen eruit zijn gehaald.. ik vind ze namelijk best Gangster maar nu hoef ik daar gelukkig niet meer naar te zoeken want ik dacht misschien kun je ze kopen in Victim of Ds want die had ik nog niet open.. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Wat die auto betreft: ik denk dat het een Voodoo is! Reageren
Preddy Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) voodoo heeft een dak, terwijl de auto op de foto geen dak heeft, en het lijkt er niet eensch op. Zoals ASPHALT al opmerkte, is de auto op de foto's een Savanna. Bewerkt: 5 augustus 2006 door Preddy Reageren
Cosmo Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik d8 dat ze alleen green hoody hadden bij binco nooit de zwarte gezien bij elke binco dan.?? want die naast de gym in eigen buurt heeft de black hoody niet Reageren
firef0x Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 volgens mij heeft ie gewoon een groene aan alleen is het donker... die broek is een grijze of een blauwe en die schoene heb je denk niet meer. die grijze R* hoody bij de sub urban is trouwens ook vet, Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 voodoo heeft een dak, terwijl de auto op de foto geen dak heeft, en het lijkt er niet eensch op.Zoals ASPHALT al opmerkte, is de auto op de foto's een Savanna. Sorry, je hebt gelijk! Ik heb niet gezien dat hij geen dak heeft! Reageren
energie Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 hey de groene trui heb ik ook op dat plaatje die kan je koopen bij suburban klein winkeltje en op elk eiland staat er maar 1 van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.