Domovoi Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik heb ergens gelezen dat je in San Fiero foto's moet trekken (iets als de oesters en hoeven) maar hoe geraak je aan een camera en hoe weet je welke foto je moet trekken??? Bedankt voor de hulp! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Indaat moet je Foto's maken in SF Dit zijn de Photo Opportunity's. HIER kun je ze allemaal zien.(Klik voor een afbeelding van de Photo Opportunity op een bolletje) Reageren
Goliat Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Je moet van dit tekentje een foto maken. -klik- Hier kun je zulke tekentjes vinden: -klik- Camara's kun je hier vinden: -klik- Succes ermee. Edit: Asphalt was me iets voor, maar ik hoop toch dat je wat aan m'n hulp hebt gehad... Bewerkt: 3 juli 2006 door Goliat Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Die foto's die je moet maken heten photo opportunities en een kaartje waar die allemaal te vinden zijn is door iemand op WikiGTA gezet: ==>klik <==. Je maakt de foto's met de camera die naast het bed ligt op de 1e verdieping in het huis van CJ in Grove Street (Los Santos). Om precies te weten waar de foto-mogelijkheden zijn kun je de bolletjes aanklikken op de kaart en krijg je een duidelijke screen waar de photo-ops zich precies bevindt. Succes... Edit: zoals de poster hierboven laat zien zijn er inderdaad overal door San Fierro heen camera's te vinden (dat scheelt in ieder geval heen en weer rijden naar Los Santos). Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Het beste is overgings om ze 's nachts te zoek nu zal de plek op lichten en als je er met een camera op richt dan zul je een ronddraaiend Foto Cameratje zien hangen in de lucht. Reageren
Domovoi Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Heel erg bedankt allemaal !!! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 En als je ze alle 50 hebt krijg je 4 Wapens bij de Doherty Garage. Ik dacht Sniper, Uzi, Die ontploffende Rugzakjes en nog ene Anders moet iemand anders het maar ff posten ! Tales Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) die "ontploffende rugzakjes" zijn remote explosives... Bewerkt: 3 juli 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.