Colonel Cortez Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik heb een vraag over de Yardies in GTA III. Waarom vallen de Yardies je aan na de missie Kingdom Come? Ik heb met de zoekmachine gezocht maar ik kon niks vinden. Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) ik ben ook bij deze missie maar ik kom niet verder dus ik weet niet waar je het over hebt dit is een hele moeilijke missie. EDIT: Ik weet het al waarom, ik heb ff op internet gekeken en ik las dat de Yardies je in de val wouden lokken, net als Salvatore dat eerst probeerde. Daarom willen ze je nu ook dood hebben. Bewerkt: 3 juli 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik ben ook bij deze missie maar ik kom niet verder dus ik weet niet waar je het over hebt dit is een hele moeilijke missie. EDIT: Ik weet het al waarom, ik heb ff op internet gekeken en ik las dat de Yardies je in de val wouden lokken, net als Salvatore dat eerst probeerde. Daarom willen ze je nu ook dood hebben. Hartelijk bedankt, maar ik heb nog een vraag. Waarom willen de Yardies je in de val lokken? Reageren
Svenie Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) ik ben ook bij deze missie maar ik kom niet verder dus ik weet niet waar je het over hebt dit is een hele moeilijke missie. EDIT: Ik weet het al waarom, ik heb ff op internet gekeken en ik las dat de Yardies je in de val wouden lokken, net als Salvatore dat eerst probeerde. Daarom willen ze je nu ook dood hebben. Hartelijk bedankt, maar ik heb nog een vraag. Waarom willen de Yardies je in de val lokken? Ze hebben contact met de Colombian Cartel, die jou ook dood wil. Want je moet in de missie Deal Steal van Kenji een deal tussen de Colombian Cartel en de Yardies verstoren. Edit: De Yardies verkopen de SPANK van de Colombian Cartel op de straten. En in de missie Kingdom Come, lees je een brief van Catelina, waarin staat dat ze niet echt blij is dat jij zo goede vriendjes bent met de Yardies. Bewerkt: 3 juli 2006 door Svenie Reageren
medion Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 jah, vet vaag, maar dan heb je eigenlijk met iedereen ruzie en de auto's zijn helemaal niet sterk, ze vliegen zo de fik in. ruben Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 jah, vet vaag, maar dan heb je eigenlijk met iedereen ruzieen de auto's zijn helemaal niet sterk, ze vliegen zo de fik in. ruben Je hebt in GTA III niet met iedereen ruzie. De Yakuza staan nog steeds aan je kant omdat ze nog steeds denken dat Miguel Kenji heeft vermoord. Als ze er achter komen dat Claude Kenji heeft vermoord dan heb je met de Yakuza ook ruzie. Daarnaast staan de South Side Hoods tegenover jou neutraal. Als je de South Side Hoods niks doet dan laten ze je gewoon met rust. Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 of je kunt gewoon een mod zoeken dat de gangs je niet meer aanvallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.