Jump to content

GrandTheftAuto TakeOver Screenshots

Recommended Posts

Geplaatst:

Een paar screenshots van mijn mod.

Ik heb hele pack.

Screenpack: Download

Wat vinden jullie mijn mod?

Binnekort meer info en misschien fusering met ViceCity Underground.

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ben

4

• Jarno

3

• X-TX

3

• danny18

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

hetzelfde als Eclipse ;)

maar wat kun je met die stukken wegen in het water?

Bewerkt: door Fuzzy
Geplaatst: (bewerkt)

mooi, maar dat bloedbad :blink: is raar. is dat inplaats voor uitlaatgassen ofzo???????

en dat park is ook cool.

je hebt bij deze mod toch ook nitro?

Bewerkt: door Ben
Geplaatst:
mooi, maar dat bloedbad :blink: is raar. is dat inplaats voor uitlaatgassen ofzo???????

en dat park is ook cool.

je hebt bij deze mod toch ook nitro?

soort van ja...

Geplaatst:

kijk als je de screens hebt gezien is er veel omgebouwd en die mod Xreme stunt challenge 2 die is zo gemaakt dat die geplaatst word ergens in vice city en dan als bij GTA:TO die plek is veranderd kan die mod daar niet staan dan heb je groot kans dat je fouten krijgt, als het goed is kan je die mod GTA:TO naar je wensen aanpassen alle dingen krijg je als het goed is appart bij dan kan je zelf kiezen wat je wel wil en wat je niet wil, ik weet het allemaal nou ook weer niet zo goed ik help allen mee en krijg niet zo vaak wat over te hooren

Geplaatst:
kijk als je de screens hebt gezien is er veel omgebouwd en die mod Xreme stunt challenge 2 die is zo gemaakt dat die geplaatst word ergens in vice city en dan als bij GTA:TO die plek is veranderd kan die mod daar niet staan dan heb je groot kans dat je fouten krijgt, als het goed is kan je die mod GTA:TO naar je wensen aanpassen alle dingen krijg je als het goed is appart bij dan kan je zelf kiezen wat je wel wil en wat je niet wil, ik weet het allemaal nou ook weer niet zo goed ik help allen mee en krijg niet zo vaak wat over te hooren

wat komt er dan voor in de plaats?

Geplaatst:

ik weet niet precies waar die stunt... nog wat komt te staan maar het is gewoon zo dat je bij voorbeeld de .ipl bestanden vervangt door die van de stunt geval dan komt er nieuw gebied maar als de gebied is verbonden met een andere kan het zijn dat het niet meer deugt en dat je van die unhandled exeption dingen krijgt dan is het zo dat het spel iets niet kan laden maar als ik jou was zou ik jou mod niet gebruiken of eerst vragen of het kan of van de voore back-up maken van de bestanden die je van plan bent te vervangen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Een paar screenshots van mijn mod.

Ik heb hele pack.

Screenpack: Download

Wat vinden jullie mijn mod?

Binnekort meer info en misschien fusering met ViceCity Underground.

VET MAN wil hem graag downloaden :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...