Domovoi Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik zit nu aan de woestijnmissies, en moet dus mijn vliegbrevet halen. Maar dat lukt me dus totaal niet, dat vliegtuigje is zo onhandelbaar als iets. Heeft er iemand tips? Ik ga allesinds niet cheaten... Daar kan je spel van chrachen. Ik kan het natuurlijk aan mn broer vragen, maar die is 10 dagen weg, en ik heb nu ook weer geen zin mij 10 dagen te vervelen... Tips anyone? Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Op deze pagina van WikiGTA.nl kun je een overzicht zien van de Flying School. Ook staat er per missie precies wat je moet doen en tips om het snelste goud te halen. Ik heb ook nog wel een tip voor je: probeer zo weinig mogelijk gas te geven als je eenmaal vliegt, zo hoef je geen knoppen in te drukken die eigenlijk niet nodig zijn. Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Lees eens deze pagina van WikiGta: Klik. Ik denk dat je het over de Stuntplane hebt. Barrel Roll/ Loop a Loop. Bij Loop O Loop heb ik zlef nooit problemen dus ook geen tips. Barrel Roll moet ik soms wel 4/5 keer proberen. Als er een ander bericht komt te staan gelijk doen. Anders doe hem een paar keer, let op wanneer de berichtjes komen en probeer na 4/5 keer gewoon een keer voor het echt. Succes, SD Edit: Kijk de filmpjes van Stuckgamer.com eens: http://www.stuckgamer.com/gui_gta_san_andreas_04.shtml Bewerkt: 3 juli 2006 door SilverDust Reageren
Domovoi Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik heb het over 3 en 4 Heb 3 ondertussen 100 keer, zonder overdrijven, geprobeert en ik geraak zelfs niet veder dan de 2e corona :$ Reageren
Bling Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik heb het over 3 en 4Heb 3 ondertussen 100 keer, zonder overdrijven, geprobeert en ik geraak zelfs niet veder dan de 2e corona :$ Hier staat wat informatie over dat onderdeel. Verder kun je denk ik het best niet meteen voor goud gaan, dus rustig vliegen (niet te rustig) en niet al te scherpe bochten maken. Je kunt het beste R2 en L2 gebruiken om te sturen, in plaats van linker joystick. Na een tijdje dit te oefenen moet het denk ik wel lukken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.