the maxz Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 weet iemand waar de easter basin docs zijn want vaak als ik een auto instap staat er dat je die bij easter basin docs kan inleveren ofso Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) De Easter Basin Docks ligt in San Fierro. Daar kan je een auto inleveren, en krijg je er geld voor. Kijk hier voor meer informatie! Ik zal zo wel even een kaartje maken . EDIT: ik moet toch echt leren sneller een kaartje te maken . Bewerkt: 3 juli 2006 door Dutchy3010 Reageren
SilverDust Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Dat is de rails die voor The Old Garage langs loopt, Volg die en je komt bij de Easter Basin Docks. Ik maak wel een kaartje Klik Hier voor meer info over Export/Import. SD Bewerkt: 3 juli 2006 door SilverDust Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Wikigta.org en google.be/nl/com zijn je vrienden . http://nl.wikigta.org/index.php/Import/Exp...TA_San_Andreas) [edit] en weer ben ik te laat [/edit] >>> Door GTA-Sheep: Topic verplaatst naar het GTA Algemeen gedeelte....<<< Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Kaatje: Het slimste is dat je de auto's op de boot zet met de hijskraan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.