Sunray Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Een vraagje van photoschop. Als ik de magnetic lasso tool gebruik. en ik heb gedaan met me magnetic lasso tool. Krijg ik het niet weg tenzij ik me photoschop minimalseer maar dan moet ik over me hele document gaan en pakt ie alles mee bv: ik heb gedaan met een render of eruit te knikker met me magnetic tool. Ik krijg het niet weg minimalseer maar de is de helft van me blad gemagnetic. Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Je drukt toch gewoon op "ENTER" of sluit de kring door met je eindpunt naar je startpunt te gaan. (komt er zo'n bolletje ook). Ik maak ff screen . EDIT zie bijlage voor screen Succes! Bewerkt: 3 juli 2006 door Nicsan Reageren
ikt Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) *DELETED* domme oplossing die niet nodig hiervoor was Bewerkt: 3 juli 2006 door ikt Reageren
Jon-asses Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Het kan dat je de render niet helemaal hebt geselecteerd. Je moet het stuk weer op het begin plaatsen, dan zie je zo een bolletje en dan is je render normaal geselecteerd. Als dat het niet is kan je ook gewoon dubbelklikken met je muis en normaal is je render ook geselecteerd. Hopelijk lukt het . Reageren
Sunray Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ja het is gelukt Sorry voor de domme vraag. Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Sunray voor Photoshop problemen kun je terecht bij de Photoshop Helpdesk, je hoeft dus geen nieuw topic aan te maken als je een probleem hebt met photoshop. Reageren
Sunray Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ow ik zag het niet staan sorry :$ In het vervolg zal ik het daar posten dank je. Nogmaals sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.