Tim Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 He, ik heb pas windows vista geinstalleert, alleen als ik nu mijn pc opstart dan kan ik netjes tussen twee besturing systemen kiezen Alleen is er dan wel aangeven 'Earlier windows version (dus XP)' en Microsoft windows (dus Vista), ik wil dan graag earlier windows version veranderen in 'Windows XP' en microsoft windows in 'Windows Vista', Maar hoe doe ik dit? Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ga naar kladblok, ga naar je c: root en open Boot.ini hier staan de namen in maar LET OP, MAAK BACKUPS! Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Dat wou ik ook proberen, de boot.ini is in Vista alleen beveiligd! Je kan hem dus niet eens openen! Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 niets is beveiligd! boot met windows XP! niet met VISTA Reageren
Tim Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik heb mijn pc doorzocht maar ben alleen het bestandje boot.ini.backup tegengekomen... moet ik dat gebruiken... Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 nee, het bestand is nóóit zichtbaar (althans, bij mij niet) ga met kladblok naar de c: root en type bij openen boot.ini in, dan opent hij hem gegarandeerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.