Jump to content

search and rescue


Lord of War

Recommended Posts

Haal de limo op en rij naar de aangegeven plek.

Als er er bijna bent keer je de limo om en zet hem zo neer dat de voorkant schuin naar de weg is gekeerd. Let niet op de mannetjes die schieten want de limo is Bullet Proof.

Stap uit en ren naar de trap van het metro station en schiet in de dekking van het muurtje van de trap de eerste mannetjes dood met een (sub) machine gun. Pak nu de sniper en schiet de rest af. Ga nu naar Sal. Wacht op de mannetjes die aan komen rennen en schiet deze neer. Ga nu naar het einde van de steeg (waar je er in bent gekomen) en ga links tegen de muur staan en schiet er een paar neer doe dit ook aan de andere kant. Ook een manier is om met Moltovo's/Garnaten te gooien. Loop nu naar de limo.

Link to comment
Delen op andere websites

De missie lukt nog steeds niet :ch:

Welke wapens gebruik ik het beste?

Hangt ervan af welke wapens jijzelf het beste vindt om te hebben maar de minigun is heel erg goed maar die moet je wel vinden want op dit moment is hij nog niet te koop. Maar als je niet wil zoeken save eerst koop dan alle wapens en probeer de missie. Als je eenmaal erachter bent welke jij het beste vindt laad dan of ga door met de missie. Koop vooraf de missie wel body armor.

Link to comment
Delen op andere websites

Koop geen Body Armor

er zijn genoeg locaties om ze te vinden

maar ik heb per ongeluk mijn lege kaartje gewist :ch: Dus heeft iemand een leeg kaatje voor mij? (a.b.u. niet die van WIKIGTA want daar kun je geen kleur invoegen)

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige missies zijn doodsimpel die kan je dan niet sommige zijn heel moeilijk die kan je dan wel

MEESTAL ZO BIJ MIJ

Waarom schrijf je dit? dat geeft toch geen zin? :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...