Lord of War Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik heb problemen met de missie 'Search and Rescue'. Ik heb WikiGTA al geraadpleegd maar dit brengt nieets op. Geeft iemand tips voor mij? Reageren
Svenie Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Mischien heb je hier iets aan: Klik. De zoekfunctie is je vriend. Veel succes. Bewerkt: 3 juli 2006 door Svenie Reageren
Lord of War Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik heb gepobeerd met deze tips, het werkt nog steeds niet Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Haal de limo op en rij naar de aangegeven plek. Als er er bijna bent keer je de limo om en zet hem zo neer dat de voorkant schuin naar de weg is gekeerd. Let niet op de mannetjes die schieten want de limo is Bullet Proof. Stap uit en ren naar de trap van het metro station en schiet in de dekking van het muurtje van de trap de eerste mannetjes dood met een (sub) machine gun. Pak nu de sniper en schiet de rest af. Ga nu naar Sal. Wacht op de mannetjes die aan komen rennen en schiet deze neer. Ga nu naar het einde van de steeg (waar je er in bent gekomen) en ga links tegen de muur staan en schiet er een paar neer doe dit ook aan de andere kant. Ook een manier is om met Moltovo's/Garnaten te gooien. Loop nu naar de limo. Reageren
Lord of War Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Het lijkt me ook interresant om molotov cocktails te gebruiken, het probleem is waar vind ik die Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Hier vind je Moltovo's. Ze liggen onder aan de trap bij de WC's in het park. Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 De missie lukt nog steeds niet Welke wapens gebruik ik het beste? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 De missie lukt nog steeds niet Welke wapens gebruik ik het beste? Hangt ervan af welke wapens jijzelf het beste vindt om te hebben maar de minigun is heel erg goed maar die moet je wel vinden want op dit moment is hij nog niet te koop. Maar als je niet wil zoeken save eerst koop dan alle wapens en probeer de missie. Als je eenmaal erachter bent welke jij het beste vindt laad dan of ga door met de missie. Koop vooraf de missie wel body armor. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Koop geen Body Armor er zijn genoeg locaties om ze te vinden maar ik heb per ongeluk mijn lege kaartje gewist Dus heeft iemand een leeg kaatje voor mij? (a.b.u. niet die van WIKIGTA want daar kun je geen kleur invoegen) Reageren
VforV Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 HIER zie je de lokaties van Armor. @ASPHALT: HIER heb je drie versies van "lege" plattegronden. (Het zijn wel die van WikiGTA, daar kan je toch ook kleur aan toevoegen ) Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Geen zoekwerk meer nodig!! de missie is gelukt. Bedankt iedereen die me helpte Reageren
djbackdoor Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Sommige missies zijn doodsimpel die kan je dan niet sommige zijn heel moeilijk die kan je dan wel MEESTAL ZO BIJ MIJ Reageren
Lord of War Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Sommige missies zijn doodsimpel die kan je dan niet sommige zijn heel moeilijk die kan je dan wel MEESTAL ZO BIJ MIJ Waarom schrijf je dit? dat geeft toch geen zin? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.