Jump to content

The Driver


wizzard

Recommended Posts

Al dagenlang ben ik bezig met de missie The Driver, je moet 'veilig' rijden en zelf rijdt je in een langzame auto, terwijl de andere in een snelle bak rijdt, je start bij the Malibu Club en dan doe je wat checkpoints, als ik 2e wordt verlies ik de missie, als ik 1e wordt failed de missie ook omdat mijn tegenstander dan dood is, hoe los ik dit op? Ik snap het niet of hij is dood (maar ik ben 1e) of ik ben 2e en verlies, volgen kan niet echt want de auto is te sloom,w eet iemand hoe dit moet? Tnx!

Link to comment
Delen op andere websites

je komt op een gegeven moment er naast, dan moet je hem drukken.

Als het goed gaat, knalt hij dan ergens op. En dan zo hard mogelijk weg scheuren.

Pas op! geen fout maken, hij is er zo weer!

ruben :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die ene kerel al zo vaak op zijn vlank geraakt, dan spint ie en haalt ie me in, of ik doe het net voor het einde zodat ik win en dan is hij opeens dood, ik heb een savegame neergezet, ook voor Dildo Dodo

(Save game heb ik hier ook bijgevoegd, als dat mag?)

GTAVCsf3.b

Link to comment
Delen op andere websites

The Driver - Mission Passed!

Beloning: $2.000

Dildo Dodo - Mission Passed!

Beloning: $ ....

Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook een auto cheaten behalve de laatste letter als je met je auto naast hem staat typ je de laatste letter in de auto valt neer en pak hem zo vlug mogelijk je zal zo gemakelijker de andere inhalen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Heej,

Hier wat tips voor die ene missie ( The Driver )

1. Blijf op je eigen weghelft

2. kijk op je radar voor de volgende checkpoints, zo weet je waar je heen moet

3. De polietie die je na een tijd je probeert te rammen moet je ontwijken, Hilary King ( Andere driver ) knalt er

dan bover op

4. Snijd de bochten af

5. Blokkeer de weg met een Stretch, Coach of ander lang voertuig, zodat Hilary er tegenaan knalt.

6. Draai Hilary's wagen om door tegen de achterkant te beuken (In GTA San Andreas leer je deze truc als

de 'PIT maneuvre'), of beuk hem een steegje in.

7. Voer een drive-by uit op Hilary wanneer de race start, of stap uit en mik op zijn banden. Laat de wagen

echter niet ontploffen, want als Hilary overlijdt, is de missie gefaald.

8. Verhoog je wanted level naar drie sterren, zodat agenten spijkermatten op de weg leggen. Jij kunt hier

omheen rijden, maar met een beetje geluk rijdt Hilary er overheen.

9. Zet een snelle wagen, zoals een Cheetah of Hotring Racer klaar bij de start, zodat je snel van wagen kunt

wisselen, dit is echter meestal vergeefse moeite omdat de achterstand dan al te groot is.

Hiermee moet het lukken, en, na deze missie komt er een missie waar je veel minutie nodig hebt, ik waarschuw vast. ;)

Y55

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...