Jump to content

2-Player Mode


Chi

Recommended Posts

2-Player Mode

Vraag: Kun je in San Andreas met z'n Tweeën spelen? Zoiets heb ik namelijk gehoord..

Je kunt in Grand Theft Auto: San Andreas met z'n Tweeën spelen, alleen niet direct vanaf het begin. Wanneer je een "Rampage" begint, heb je de keuze om met z'n Tweeën te spelen. Later, in San Fierro, krijg je de mogelijkheid om "Free-Roam" (Vrij Rondlopen) met z'n tweeën te spelen.

Vraag: Hoe werkt de 2-Player mode? Is het splitscreen?

De 2-player mode in Grand Theft Auto is niet splitscreen. Ook kun je niet allebei een andere kant op. Wanneer je een voertuig in wilt, moet Speler 1 rijden en dan kan Speler 2 schieten, en vice versa.

Vraag: Wanneer kun je voor het eerst met z'n Tweeën spelen?

Gelijk in Los Santos al. Wanneer je een rampage vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wooter

    4

  • Mister Fuji

    4

  • corvie

    3

  • Majus

    2

vind ik eigenlijk best jammer..splitscreen GTA spelen leek mij namelijk erg ruig :)

1tje gaat basejumpen en de andere vliegt er met een heli langsop :lol:

Ja.. en dan mag jij proberen elkaar te raken in Splitscreen.

Luister, als sommige PS2's nu al problemen met de framerate hebben, dan is het bij splitscreen nog veel erger.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is het framrate? het aantal beelden per seconde? want mijn ps2 is zelfs een keer vastgelopen bij VC was maar 1x maar toch

volgens mij heeft framerate iets met die buiten kant van het beeld te maken maar zeker weten doe ik het niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een 2 player icoon gevonden in dilmore (los santos) dus het lijkt me dat het daar ook al kan!

Ik heb alleen geen 2e controller dus ik kan het niet testen....

Hij staat voor een garage van een general store... B)

Link to comment
Delen op andere websites

2-Player Mode

Vraag: Kun je in San Andreas met z'n Tweeën spelen? Zoiets heb ik namelijk gehoord..

Je kunt in Grand Theft Auto: San Andreas met z'n Tweeën spelen, alleen niet direct vanaf het begin. Wanneer je een "Rampage" begint, heb je de keuze om met z'n Tweeën te spelen. Later, in San Fierro, krijg je de mogelijkheid om "Free-Roam" (Vrij Rondlopen) met z'n tweeën te spelen.

Vraag: Hoe werkt de 2-Player mode? Is het splitscreen?

De 2-player mode in Grand Theft Auto is niet splitscreen. Ook kun je niet allebei een andere kant op. Wanneer je een voertuig in wilt, moet Speler 1 rijden en dan kan Speler 2 schieten, en vice versa.

Vraag: Wanneer kun je voor het eerst met z'n Tweeën spelen?

Gelijk in Los Santos al. Wanneer je een rampage vindt.

Weett iemand toevallig al een Rampage te liggen? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

nee maar ik weet wel een plek waar je kan poolen met een 2e player of tegen de com is vlak bij je eerste save house op de poster is het er rechts van bij die bar hangen van die bowling dingen aan de muur met een groene gloed

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een soort missie

ik zwom en dook ergens in een riviertje, en daar zat iets onderwater en je kon het pakken en er kwam dan "1 out 50"

edit: ik denk dat het hidden kwals waren of zoiets :lol:

Bewerkt: door pottevijn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb san fierro unlocked ,maar ik kan niet free-roam 2 player spelen.

Ik weet niet waar jullie het vandaan hebben.

Misschien doe ik iets verkeerds, hoe schakel ik de 2 player in?

Bewerkt: door Wooter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...