Wooter Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik heb uitgevonden hoe je 2 player free roam doet. Je krijg op een bepaald moment een vriending, denise. Als je naar haar huis gaat ligt er voor haar deur een icoontje met 2 poppetjes. Daar moet je doorheen lopen en dan kun je spelen. Reageren
KillerKing Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ook ik kwam iets opmerkelijks tegen. Je kan ook een videogame spelen. Ga naar je eigen huis (van CJ dus) sta voor je tv en druk op driehoek en voila. Niet echt een toptiengame ma goed B) Reageren
Ken-D Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Bij de 24/7 shop staat ook een arcadekast met hetzelfde soort game. Postaldude Reageren
Wooter Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Je kan ook basketballen, vlakbij je eerste huis is een veldje. Reageren
killerbee Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 ik moet de heletijd bij denise langsgaan voor die dates en daaarna wil 2 player mode doen maar nu is denise nooit meer thuis en de relatie wordt steeds minder weet iemand wat je dan moet doen Reageren
Wooter Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Denise is meestal thuis bij mij rond 2 uur 's nachts. Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb haar perongeluk oodgemaakt en het icoontje om naar denise te gaan is ook weg IK WIL HAAR GRAAG TERUG...WAT MOET IK DOEN!! Bewerkt: 30 oktober 2004 door -_-Carl Johnson-_- Reageren
liltuner Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Denise begraven en een andere chick vinden Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 hahaha en hoe moet je eigenlijk met iemand anders daten? Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 als ik jouw was zou ik gewoon niet saven en opnieuw je laatste savegame weer loaden Reageren
Mathmagic Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 2-Player ModeVraag: Kun je in San Andreas met z'n Tweeën spelen? Zoiets heb ik namelijk gehoord.. Je kunt in Grand Theft Auto: San Andreas met z'n Tweeën spelen, alleen niet direct vanaf het begin. Wanneer je een "Rampage" begint, heb je de keuze om met z'n Tweeën te spelen. Later, in San Fierro, krijg je de mogelijkheid om "Free-Roam" (Vrij Rondlopen) met z'n tweeën te spelen. Vraag: Hoe werkt de 2-Player mode? Is het splitscreen? De 2-player mode in Grand Theft Auto is niet splitscreen. Ook kun je niet allebei een andere kant op. Wanneer je een voertuig in wilt, moet Speler 1 rijden en dan kan Speler 2 schieten, en vice versa. Vraag: Wanneer kun je voor het eerst met z'n Tweeën spelen? Gelijk in Los Santos al. Wanneer je een rampage vindt. Weett iemand toevallig al een Rampage te liggen? :blink: Ja ergens in een wijk bij de ingang van een canion. Daar waar er soms een vliegtuig crasht. Reageren
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 dat 2-player icoontje is ook en dillmore Reageren
jamiehonders Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 dat 2-player icoontje is ook en dillmore waar precies is dillmore heb hem niet gevonden?? <_< Reageren
GTA@SA Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 bij sweet moet je helemaal naar rechts lopen en je zult twee rode poppetjes vinden + 1 tag maar het is free-roam. recht tegen over het politieburo staan en dan naar het park staan. Reageren
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 er staat er ook 1 in san fierro weet iemand waar :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.