Jump to content

2-Player Mode

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb uitgevonden hoe je 2 player free roam doet.

Je krijg op een bepaald moment een vriending, denise.

Als je naar haar huis gaat ligt er voor haar deur een icoontje met 2 poppetjes.

Daar moet je doorheen lopen en dan kun je spelen.

da heb ik gevonden in ik heb het ook meteen gespeeld met een vriend

ma hoe moete da stoppen?

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wooter

4

• Mister Fuji

4

• corvie

3

• Majus

2

Geplaatst:

Halloo...De rampage is in Countryside...Als je busted bent, kom je bij een soort grasveldje waar je rampage kunt doen tussen 2 grote blauwe muren :D

Bij michelle (vriendin) heb ik ook een 2 player icoontje staan (2 rode poppetjes) wat ook bij denise robinson KAN JE HIERMEE SAMENSPELEN?

IK BEN BTW NOG MAAR 2 MISSIES VERWIJDERD VAN SAN FIERRO

Geplaatst:

IN Tierra Robada in het dorpje El Quebrados heb je ook zo'n figuur met twee roden popjes Ik heb het getest en ja je kan werkelijk met twee spelen. Je loopt naar die twee rode popjes en drukt met je andere controler het x vanaf dan kan je met twee spelen. Het is geen splits screen, minder leuk wel, maar toch zeker niet mis om het even te doen. Vanaf Aircraft graveyard je eigen vliegveld die je bezit neem je dat ding om op je rug te hangen(weet niet hoe het noemt) en vliegt met dat ding tot El Quebrados is nog geen twee minutten vliegen met dat ding, en zo kom je daar het snelst. Met vliegtuig zou ik het niet doen, bijna onmogelijk om daar te landen. Is een klein dorpje dus je vind die twee rode popjes zeer vlug. groetjes Ritchie

Geplaatst:

Het is best lastig. want als een van de twee dood gaat moet je weer helemaal gaan zoeken. en weer naar zo'n huisje rijden. Kan iemand ff zo'n plattegrondje maken met van die stipjes erop op welke plekken ze allemaal zijn.

Geplaatst:
schiet elkaar dood...

:blink: :) kan ik haar dan nog daten?

ja dit kan je nog steeds...ik vind het wel niet eerlijk dat denise steeds meer kogels bezit :puh:

Geplaatst:

voor degene die willen weten waar je 2-player kunt doen

de groene bolletjes zijn Free Roam

de roze bolletjes zijn Rampage

2player0lt.th.jpg

Geplaatst:
Wat moet je dan doen bij rampages. hetzelfde als bij VC???

kweenie; eigenlijk nog niet geprobeerd; maar k vermoed dat het hetzelfde zal zijn als in VC alleen dan met zn tweetjes

Geplaatst:

Je moet niks doen je kan gewoon rondlopen door SA en auto's stelen en mensen schieten enz, jammer dat niet elk voertuig beschikbaar is voor 2 Player mode.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...