Jump to content

Miami Vice een aanrader?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik ben vanplan om Miami Vice te kopen, nou vraag ik me af is het een goed spel?

En is het alleen maar actie of heb je ook vrije gameplay zoals bij gta?

Grz :cya:

Geplaatst:

Volgens mij is die game nog helemaal niet uit, maar als hij uit komt raad ik je aan er wat reviews over te lezen. Zo krijg je een idee wat het precies is en of het een goed spel is.

Geplaatst: (bewerkt)

euh Miami vice is al heeeeel lang uit en hij ligt bij de bartsmit voor 4 euri :Y

En ik vroeg me dus af aan de leden hier die deze game hebben wat hun conclusie is en of het een aanrader is uit hun ervaring van Miami Vice :)

Bewerkt: door gammie

Mijn fout :$ :bonk:

Ik heb er nu een review over gevonden, maar met dit lijstje zijn ze er niet echt positief over:

Speelbaarheid: 4.0

Beeld: 5.5

Geluid: 7.0

Originaliteit: 5.0

Conclusie: 5.4

Ik zie nu ook dat het van Davilex is, dus ik zou hem lekker laten liggen. Je kunt je geld immers maar één keer uitgeven :Y

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

Dat ziet er inderdaad niet best uit nee :N Ik ga dan maar over om het te laten liggen en een betere game te zoeken :)

Geplaatst:

ja je zou hem beter laten liggen, ik heb het spel zelf en ik heb het spel op hard op 5uurtjes uitgespeeld dus...

Je bent beter af met een ander game

Geplaatst:

Het lijkt wel veel op GTA VC. Maar ik weet niet voor welke console je hem wilt kopen. Want op de psp komt binnen kort een nieuwe versies van uit.

Hij is voor de Pc Bedoeld, maar mijn besluiting is in iedergeval dat ik hem niet ga kopen.

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

@ bbs

De nieuwe versie zal wel gebasseerd zijn op de bioscoop film, hopelijk word dit dan een keer een goede game/film want meestal is niet het geval, erg jammer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...