Sunray Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Rate en geef tips. voor pro's duurt dit vast niet lang maar voor mij ik zat er toch wel lang aan. Bewerkt: 3 juli 2006 door Sunray Reageren
Upstream Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 De border is veels te groen en het lettertype is te klein, onduidelijk en verkeerde kleur. Dat zijn de twee dingen die je zeker moet verbeteren. Misschien zou je ook nog een beetje de randjes van je render kunnen weggummen, dan lijkt het alsof hij meer 'in' de achtergrond zit. Ook zou ik als ik jou was eens een paar goede brushes downloaden, dan maak je daarmee een layer zwart en een layer wit. Die zet je beide op softlight en doe je allebij niet boven de achtergrond-layer. Want je achtergrond is een goede basis, maar met een paar goede brushes zou je werk echt stukken vooruit gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.