Jump to content

moeder en salvatore


djbackdoor

Recommended Posts

Ik weet niet hoe de missie 1 heet maar het is de laatste missie bij ma cipriani ik ga altijd dood wat moet ik doen ?

De andere missie : contra banned bij salvatore ik ga steeds dood wat moet ik doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk hier eerst even.

Mijn uitleg:

Start de missie er komt nu meteen een Hitmen naar boven gelopen wacht hem op aan langs de tafeltjes.

Als je hem hbt gedood kunnen er meer naar boven komen en doe hierbij het zelfde als bij de eerste. Of gooi een moltovo aan het einde van de trap. Ze kunnen ook a=onder ergens tegen een muurtje staan de rennen loop rustig naar beneden en schiet ook deze hitmens neer. Erkomen nu hitmens met in zwarte wagens aan rijden. Zodra je weet waar de wagen stopt gooi je er een granaat/motovo heen schiet de overlevende neer (beste wapen hier voor is een AK-47).Herhaal dit bij elke wagen

Het lastige is dat deze steeds anders kan verlopen

Kijk hier eerst even.

Min uitleg:

Pak de Leone Sentinel bij Sal's huis en haal de backup op en rij naar de docks. Schiet de dalers neer en negeer de politie. Ga in de patriot en vlugt weg. Negeer weer iedereen. Rij naar de paint house en spuit je wagen over. Rij nu naar Sal's lockup.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet enkele tips voor 'No Son Of mine'.

full health en armor

blijf zoveel mogelijk op het terras

gebruik niet alleen het shotgun, een AK-47 en enkele bommen zijn hier ook handig.

zoek zoveel mogelijk dekking

Dat zijn zowat de tips die ik je kan geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...