Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Voertuigen Sleepwagen Vraag: Zit er een sleepwagen in San Andreas? Jazeker. Het is ook mogelijk deze te besturen. Vraag: Hoe bestuur ik de sleepwagen? De sleepwagen werkt net als iedere andere auto. Wanneer je een auto wilt optillen, gebruik je de rechter-analoge stick om de hoogte van de haak aan te passen. Breng de haak aan onder de auto, tilt de auto op en rijden maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Heej k heb de game gekocht en ik vind hem helemaal te gek!! k heb wel un paar vraagjes. zijn er naast aanhangers van vrachtwagens ook nog andere? ik heb er wel op het vliegveld een gezien voor achter de bagage! zijn er nog een paar speciale autos waarvan ik moet wetu? na welke missie kan ik naar san fierro? bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Heej k heb de game gekocht en ik vind hem helemaal te gek!! k heb wel un paar vraagjes. zijn er naast aanhangers van vrachtwagens ook nog andere? ik heb er wel op het vliegveld een gezien voor achter de bagage!zijn er nog een paar speciale autos waarvan ik moet wetu? na welke missie kan ik naar san fierro? bedankt Bulldozer, Grasmaaier, Quad ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 waar staat die bulldozer??n ik heb in un utility van gezetu ofzoiets met trekhaak dus daaar is vast en zeker een aanhangertje voor weet er iemand waar die staat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Er is ook een harvester waar mee je over mensen heen kan rijden en dan komen ze der in stukjes aan de achterkant uit, Verder Quad, Tractor, Bulldozer, Cementwagen, Hotdog wagen, Straatveger, Vuilniswagen, bagageTrolley, Enjoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 zou je me ook kunnu vertellu waar ze staan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.