disease+ Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik heb een probleem met het opstarten van het spel. mijn cd wordt niet herkend als ik wil spelen terwijl bij het instaleren ik ]geen problemen heb kan dit wel verhelpen met een no cd maar dan werken de save games niet meer heb ook al alle nieuwe drivers voor mijn dvd brander geinstaleerd maar vergeefs.. iemand anders dit probleem gehad en zo ja wat kan ik er nog aan doen.... bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik heb een probleem met het opstarten van het spel.mijn cd wordt niet herkend als ik wil spelen terwijl bij het instaleren ik ]geen problemen heb kan dit wel verhelpen met een no cd maar dan werken de save games niet meer heb ook al alle nieuwe drivers voor mijn dvd brander geinstaleerd maar vergeefs.. iemand anders dit probleem gehad en zo ja wat kan ik er nog aan doen.... bedankt Misschien ligt het probleem bij je CD, zit er een krasje op bijvoorbeeld. Ik raad je aan je CD schoon te maken met een washandje en een drupje water. Zeker niet teveel water 2 á 3 druppels is genoeg en dan even ligt over je CD wrijven. Doet hij het na het schoonmaken nog niet, dan raad ik je aan een No-CD te gebruiken. Dit is dus een geval van legaal gebruik. Een No-Cd heeft volgens mij geen verband met jou savegames. Ik neem dus aan dat je SA nog niet zoalang in huis hebt, dan heb je te maken met een V2 van de game. Wat inhoud dat je niet kan modden dus in jouw geval geen savegames kan instaleren. Download en instaleer >deze< pacth en probeer dan nog eens. Of lees >dit< topic eens door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.