Jump to content

Vaardigheden


Chi

Recommended Posts

Vaardigheden

Vraag: Hoe werken de vaardigheden?

Rijvaardigheid, Vliegvaardigheid, Schietvaardigheid en Conditie kun je ontwikkelen door veel te oefenen in de desbetreffende school of sportzaal. Hoe meer vaardigheid je hebt, des te beter je kunt rijden, schieten, rennen of vliegen.

Schietvaardigheid

Vraag: Hoe werkt schietvaardigheid?

Schietvaardigheid heeft natuurlijk invloed op je richtvermogen. Hoe beter je vaardigheid, des te nauwkeuriger je schiet. Je begint met alle wapens op "Poor", maar naarmate je meer geschoten hebt, gaat je vaardigheid van "Poor" naar "Gangster", en uiteindelijk naar "Hitman". Wanneer je het laatste level bereikt, schiet je bijna altijd doelgericht raak.

Vraag: Hoe kun je schietvaardigheid trainen?

Door te schieten. Dit kun je doen op de schietbaan of op straat. Let wel, op de schietbaan is het natuurlijk altijd beter dan op straat, mits je op politie richt. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pete-R

    3

  • BrokenTable

    3

  • josie

    3

  • love the gang

    3

Nemen die vaardigheden (behalve conditie en kracht) af naarmate je niet meer oefent, of blijft schietvaardigheid op peil?

tot ik weet gaat mijn schiet vaardigheid niet omlaag ik heb pistol skill hitman silenced pistol hitman ak47 hitman en die tec9 op hitman en die gaan tot nu toe niet omlaag dus ik denk dat het gewoon op pijl blijft

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...