josie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 je zou op een gegeven moment 2 wapens kunnen hebben maar moet je dat tweede wapen vinden of kun je het ook gewoon kopen Reageren
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Volegsn mij komt hij vanzelf als je skill hoog genoeg is. Zo niet dan kun je hem iig. kopen. meer info over 2 wapens. Reageren
love the gang Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Die Michelle in SF wil dat ik veel fat ben maar dan loopt alles mis met mijn lichaam Reageren
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Die Michelle in SF wil dat ik veel fat ben maar dan loopt alles mis met mijn lichaam waarschijnlijk een verkeerd topic te pakken? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 wat is eigenlijk het doel van max. health, wat voor voordelen heeft het als het balkje helemaal vol zit? Reageren
DenTheMen Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 wat is eigenlijk het doel van max. health, wat voor voordelen heeft het als het balkje helemaal vol zit? Meer leven B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 wat is eigenlijk het doel van max. health, wat voor voordelen heeft het als het balkje helemaal vol zit? Meer leven B) wil je als een zombie rondlopen door het spel dan? Reageren
Pete-R Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 wat is eigenlijk het doel van max. health, wat voor voordelen heeft het als het balkje helemaal vol zit? Als jou balkje helemaal vol is dan ga je minder snel dood. Is jou balkje bijna helemaal leeg dan heb je kans dat je veel sneller dood gaat. Reageren
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 TIP: voor rap meer Schietvaardigheid op Hitman te kunnen hebben schiet op de banden van en auto(ja zelf wanneer de banden kapot zijn) Reageren
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Volegsn mij komt hij vanzelf als je skill hoog genoeg is. Zo niet dan kun je hem iig. kopen.meer info over 2 wapens. hahaha lol julle zeggen altijd gebruik de searchfunctie maar hij cindt nix Reageren
cjsa Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 ja bijj mij doe ie et nie Reageren
BrokenTable Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Volegsn mij komt hij vanzelf als je skill hoog genoeg is. Zo niet dan kun je hem iig. kopen.meer info over 2 wapens. hahaha lol julle zeggen altijd gebruik de searchfunctie maar hij cindt nix Soms werk een ingevulde zoekfunctie niet. Ik zal voortaan verwijzen naar een lege zoekfunctie :-) Die is dus hier te vinden. Reageren
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 hihihi ok sorry dat ik zo uuhm dom was Reageren
love the gang Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 maar met welke gun geraak je razendsnel tot HITMAN Reageren
love the gang Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ik wacht op een antwoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.