Jump to content

Vaardigheden

Recommended Posts

Geplaatst:

je zou op een gegeven moment 2 wapens kunnen hebben maar moet je dat tweede wapen vinden of kun je het ook gewoon kopen

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pete-R

3

• BrokenTable

3

• josie

3

• love the gang

3

Geplaatst:
Die Michelle in SF wil dat ik veel fat ben maar dan loopt alles mis met mijn lichaam

waarschijnlijk een verkeerd topic te pakken?

Geplaatst:

wat is eigenlijk het doel van max. health, wat voor voordelen heeft het als het balkje helemaal vol zit?

Geplaatst:
wat is eigenlijk het doel van max. health, wat voor voordelen heeft het als het balkje helemaal vol zit?

Meer leven B)

Geplaatst:

Meer leven B)

wil je als een zombie rondlopen door het spel dan? ;)

Geplaatst:

Als jou balkje helemaal vol is dan ga je minder snel dood. Is jou balkje bijna helemaal leeg dan heb je kans dat je veel sneller dood gaat.

Geplaatst:

TIP: voor rap meer Schietvaardigheid op Hitman te kunnen hebben schiet op de banden van en auto(ja zelf wanneer de banden kapot zijn)

Geplaatst:
Volegsn mij komt hij vanzelf als je skill hoog genoeg is. Zo niet dan kun je hem iig. kopen.

meer info over 2 wapens.

hahaha

lol

julle zeggen altijd gebruik de searchfunctie

maar hij cindt nix

Soms werk een ingevulde zoekfunctie niet. Ik zal voortaan verwijzen naar een lege zoekfunctie :-)

Die is dus hier te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...