Wrieh Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 bij mij stondne tranen in de ogen verder vind ik het een prahtige film. wat schoot r bij jop te binnen verel het hier. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Mooie film, ik heb hem nog op de aloude VHS Maar ik hoefde niet te huilen, want het is maar een film. Al is het een waargebeurd verhaal. Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik heb de film op tv gezien, ik moest nog net niet huilen maar het scheelde niet veel, prachtige film Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik moest wel huilen. Echt een mooie film is dat. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 het doet me niet veel zo'n film. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik vind het echt een prachtige film. Maar dit was toch ook echt gebeurt. Ik ben wel erg blij dat ik toen niet op die boot zat. Want ik vaar heel vaak met boten. Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Beste BBS, Het is zeker waar gebeurt, vele mensen zijn toen omgekomen. Maar ja is te begrijpen, het was het eerste schip dat zou groot was. En btw: hij was gemaakt van zink, dan kan ik begrijpen dat hij gezonken is. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Heey jens, Ik vond het ook een hele mooie film.Echt mooi afgewerkt, spannend, romantiek, grappig en realistisch door elkaar gemengd in 1 film.Een heel waargebeurd verhaal dat ze even op film zetten waar ze ook het verschil tussen arm en rijk laten zien, en ook wat echte liefde is.In die tijd gebeurde er ook wel dingen die je indeze tijd niet meemaakte.Daarom sommige dingen ouder zijn.De Titanic is namelijk niet een boot van deze tijd maar al wel zo'n honderd jaar oud.Dus die film speelt zich eigenlijk ongeveer 100 jaar geleden terug af. Ik zelf heb ook wel al tranen in me ogen gehad, maar nog net niet in huilbuien;In films word ik niet snel emontioneel, maar de Titanic weet je dat het niet zomaar een film is, dit is namelijk echt gebeurd, en is in film omgezet.Hij is zelfs zo mooi omgezet dat het lijkt dat jij net zelf op de titanic zit. Voor mensen die toch niet weten wat de titanic was: De Titanic Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 De titanic is zo saai en zo ouderwets aleen was er zo een stuk dat een man en die vrouw op de boot zaten en ze deden iets, vond ik nog mooi Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 inderdaad syfes ze deden iets ze liggen volgens mij naakt oppelkaar in die auto heel spannned Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik vond de film erg mooi en het schip al helemaal. Ik heb ooit een keer een boek gezien van de titanic. Daar stond de boot in voor en nadat hij is gezonken wat een verschil. Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Beste BBS,Het is zeker waar gebeurt, vele mensen zijn toen omgekomen. Maar ja is te begrijpen, het was het eerste schip dat zou groot was. En btw: hij was gemaakt van zink, dan kan ik begrijpen dat hij gezonken is. Ik vond het een mooie film. Ik heb ook Brittanic gekeken, het zusterschip. Mooie story en goede acteurs. Hier hoefde ik niet te huilen, maar van de Lionking wel, dat die leeuw van dat kleine leeuwtje dood ging omdat allemaal dieren over hem heen renden. Heeft helemaal niet mee te maken dat het van zink was, geloof ik was het zelfs van Staal. Maar de titanic zonk omdat hij een te klein roer had om de ijsberg te onwijken en BOEM. En tja, zo'n ijsberg laat een grote scheur achter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.