Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max. 500x150

Render: Vrije keus

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: szm

Who?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou wel willen :) .

Ik ga morgen aan de slag ;) .

Ik moet helaas afzeggen, ik kan me niet echt goed focussen op een sig door deze warmte (37 graden op mijn kamer :ch: .)

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Ik wil wel, maar aangezien ik ook geen zin heb om nu te gaan photoshoppen, zet ik mijn huidige sig in.

wow-sig2.jpg

Mvg, Wazuup :bier:

Geplaatst:

Ik stem op Thabit . want ik vind het paarsen een beetje nep en het is een lelijken kleur.

Geplaatst:

Hmm, lastige keus. Ik vind ze beide erg mooi!

Thabit: Mooie letters, ik vind dat blauwe heel mooi. Ik vind het mooi dat het zo'n 'vage' sig is. Ik vind dat de sig een beetje een gevoel van snelheid geeft, ik weet niet precies waarom

Wazuup: Het paarse vind ik niet zo heel mooi, en de letters ook niet zo heel erg. De render vind ik wel mooi, en de lichtbol ook.

Moeilijke keus, maar het is toch Thabit geworden.

Geplaatst:

Ik stem op Wazuup, ik kan zo wel zien dat daar meer aan gedaan is.

Die van Thabit vind ik helemaal niet zo mooi, het is zo wazig allemaal, het kan wel scherper.

Vote: Wazuup.

Geplaatst:

Ik vind ook dat die van Thabit snelheid uitstraalt, en dat vind ik wel wat hebben. Die van Thabit heeft ook een bijpassende tekst. Die van Wazuup bestaat uit meer effecten, maar de combinatie ervan vind ik niet zo mooi.

Thabit

Geplaatst:
Ik vind ook dat die van Thabit snelheid uitstraalt, en dat vind ik wel wat hebben.

I totally agree with that. Die van Wazuup is ook mooi maar Thabit heeft zijn afbeelding net iets mooier gemaakt. En ik ben niet bepaald een van renders overigens.

Thabit

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...