Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) NOu de vorige wa een flop...nu ben ik terug met een nieuwe Tutorial van Flitskikker... Hij wordt te klein afgebeeld Kraak me niet te hard af plz het is me 2de met PP Hier nog 1,Gewoon snel gemaakt met standaard dingen. Bewerkt: 3 juli 2006 door ICE BANANA Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Hey leuk werk hoor alleen vind ik hem zelf niet echt mooi. die 2de vond ik wel mooier als de eerste. Maar.. volgens mij sla jij het op als jpg of gif want je plaatjes zien er onduidelijk uit en lijkt dat het is vergroot of verkleind. Ik hoop dat je er nog wel een aantal maakt, Zo verhoogd je talent vanzelf wel, Niet dat ik talent heb een 7,5 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Inderdaad Dynamic ik sla ze op al JPG bestand. MAar ik krijg ze niet groter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.