RTS Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Mijn eerste echte pictuning, heb vroeger wel eens wat geprutst maar daar is nooit echt iets uitgekomen. Zal binnekort nog wel één maken. Orgineel: http://auto.mielofon.com/landrover/rangero...ge-rover_03.jpg What done? - Nieuwe kleurtje - Nieuwe DUB velgen - Gecleaned (logo's, deurgrepen) - Booskijker - Verlaagd - Ramen geblindeerd Pictuned: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Heel erg mooi RTS. Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. Even een vraagje hoe clean jij je handgrepen enz enz ?! 8/10 ! .Tales. Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Goed gelukt! het achterlicht is alleen een beetje raar, een gele heb ik nog nooit gezien 8,5/10 Reageren
RTS Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Heel erg mooi RTS.Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. Even een vraagje hoe clean jij je handgrepen enz enz ?! 8/10 ! .Tales. Clone Stamp Tool Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Heel erg mooi RTS.Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. idem 8.6/10 btw: wat is een pictuning?? Reageren
RTS Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Heel erg mooi RTS. Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. idem 8.6/10 btw: wat is een pictuning?? Het veranderen van een auto op een foto, in een bijvoorbeeld getunede auto. Reageren
The Dark Side Tuner Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 als ik eerlijk moet zijn vind ik hem niet super. velgen goed kleur niet zo mooi , booskijkers nep cleanen aardig gelukt Reageren
Pitbull Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Heel erg mooi RTS. Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. idem 8.6/10 btw: wat is een pictuning?? Het veranderen van een auto op een foto, in een bijvoorbeeld getunede auto. Dit is toch heel moeilijk, of heb je daar een programma voor ofzo? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Heel erg mooi RTS. Ik vind vooral de Velgen heel erg mooi gelukt ! Booskijkers ook mooi gelukt. idem 8.6/10 btw: wat is een pictuning?? Het veranderen van een auto op een foto, in een bijvoorbeeld getunede auto. Dit is toch heel moeilijk, of heb je daar een programma voor ofzo? Kleine dingen veranderen is neit moelijk, maar het goed doen en afwerken is moelijk. Ontopic: De kleur kan nog wel, De velgen gaan er mee door. Maar de badlook nee dit kan niet vooral niet op een suv/jeep style. Mja 6,5/10 Bewerkt: 4 juli 2006 door -supremecars- Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik vind hem wel strak. Velgen zijn mooi geplaatst, goed gecleant en de blindering is ook goed gelukt. Alleen de motorkap is wat blurry. Reageren
Ferre Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Nice . Het is net zo'n auto uit het voorstukje van Pimp my Ride. Ik heb weinig verstand van pictuning maar deze vind ik echt het mooist. Ziet er gewoon goed uit 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.