Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Richt / Schietsysteem Vraag: Heeft San Andreas nou een nieuw Richtsysteem? Ja, dat heeft het. Vraag: Hoe werkt het nieuwe Richt / Schietsysteem? Richten kun je nu doen met de Rechter-Analoge Stick. Dit kan met ieder wapen. Vervolgens druk je op L1 (of hou je deze knop ingedrukt) om te schieten. Vraag: Kun je in San Andreas met twee wapens schieten? Jazeker. Wanneer je bv. één Uzi in je hand hebt, en je vindt er nog een, dan kun je de tweede Uzi in je andere hand gebruiken. Je hebt echter maar één schietknop. Je kunt geen twee soorten wapens in verschillende handen dragen. Reageren
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 (bewerkt) Heb gelezen ( paar maanden terug ). Dat als je vijand helemaal leeft, het een groen richtertje geeft Als hij minder is, dat het richtertje orangje word. En als hy/zy bijna dood is, hij dan rood word... En als je lang genoeg aimt, dat het dan headshot word ? :unsure: EDIT : Heb net gehoord, dat als je op iemand richt is die dood is, de richter zwart is ! B) Bewerkt: 25 oktober 2004 door Hayate Reageren
Chi Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Heb gelezen ( paar maanden terug ).Dat als je vijand helemaal leeft, het een groen richtertje geeft Als hij minder is, dat het richtertje orangje word. En als hy/zy bijna dood is, hij dan rood word... En als je lang genoeg aimt, dat het dan headshot word ? :unsure: Rustig aan, we kunnen niet alles verwerken. Wat je zegt is inderdaad waar. Bedankt voor het helpen. Waardeer ik zeer. Reageren
victor88 Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 bij wapens op de site staat ook iets over R1 maar dat begrijp ik niet helemaal waarvoor dat is Reageren
pluutje Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Heb gelezen ( paar maanden terug ).Dat als je vijand helemaal leeft, het een groen richtertje geeft Als hij minder is, dat het richtertje orangje word. En als hy/zy bijna dood is, hij dan rood word... En als je lang genoeg aimt, dat het dan headshot word ? :unsure: EDIT : Heb net gehoord, dat als je op iemand richt is die dood is, de richter zwart is ! B) :huh: Ik had gelezen dat als de richter zwart was dat het schot dan niet mogelijk was. Een gebouw of voertuig ervoor. Of is dit gewoon een verhaaltje wat mij wijs gemaakt is? Reageren
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Heb gelezen ( paar maanden terug ).Dat als je vijand helemaal leeft, het een groen richtertje geeft Als hij minder is, dat het richtertje orangje word. En als hy/zy bijna dood is, hij dan rood word... En als je lang genoeg aimt, dat het dan headshot word ? :unsure: EDIT : Heb net gehoord, dat als je op iemand richt is die dood is, de richter zwart is ! B) :huh: Ik had gelezen dat als de richter zwart was dat het schot dan niet mogelijk was. Een gebouw of voertuig ervoor. Of is dit gewoon een verhaaltje wat mij wijs gemaakt is? Dat is dan nep, want ik heb weer een illegale shit gezien ( filmpje ) waar je zwarte richter ziet.. Reageren
lepertum Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 als je target dood is word de richter zwart Reageren
love the gang Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ja en ge kunt er blijven op schieten (het enege probleem is je hebt minder kogels) Reageren
!@STAN@! Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 als ik schiet gaan mijn kogels lekker niet op Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 als ik schiet gaan mijn kogels lekker niet op Uhhh heel slim je bumpt een oud topic van wel 5 maanden oud, iet meer doen dus! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 als ik schiet gaan mijn kogels lekker niet op Uhhh heel slim je bumpt een oud topic van wel 5 maanden oud, iet meer doen dus! ja dit slaagt op niet! dit topic was er voor Sa uit was! Maar je kogels komen niet op omdat je 100% hebt of een cheat hebt ingevoert Reageren
!@STAN@! Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) ah, ik hou van cheaten doe ik deet ik ook in track side of the vagos of zoiets Bewerkt: 9 januari 2006 door !@STAN@! Reageren
De Huib Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 wat is je vraag en over welke missie heb je het? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 @ Hierboven, er is geen vraag en gaat niet over een missie Ja het slaagt inderdaad nergens op als je iets zegt waar dat al 5 maanden niets meer is gezegd Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.