Baffie Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Ik zal de eerste wel niet zijn, maar ik kan Burn and Lap met geen mogelijkheid op 100% krijgen, 99% is m'n record, en verder kan ik absoluut niet komen, kan iemand aub deze voor mij halen. Je begint in het appartement tegenover de driving school, erg ver lopen is het dus niet, graag ook daar weer opslaan en verder niets doen. BVHD. Je hebt al volledige Driving Skill, dat kan misschien handig zijn. (of juist niet) Wil je daarna bij de boatschool Basic Seamanship halen, lukt mij ook echt niet. Graag verder niks doen. GTASAsf5.b Bewerkt: 3 juli 2006 door Baffie
Bling Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik wil hem wel even voor je proberen, hoor
HerrieM Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Veel plezier Bling Bewerkt: 3 juli 2006 door HerrieM
Baffie Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik wil hem wel even voor je proberen hoor Dankje, ik kan me haast niet voorstellen dat je die snel haalt, ik heb zowel GTA3 als Vice City nooit met extreem veel moeite uitgespeeld, The Driver in Vice City was een hoogtepunt, maar ik vind dat deze echt alles slaat. Veel succes.
Bling Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Helaas.... Hij lukt me inderdaad niet, ik kom niet hoger dan 97% Het is me vroeger wel eens gelukt om hem op goud te halen, maar dat was met de PS2-versie.. HerrieM, ik zag dat jij hem ook wilde proberen. Nou, ga je gang! Baffie, begrijp ik dat je SA 100% uit wil spelen en daarom deze wilt halen? Zo ja, het is niet nodig om in alle scholen goud te halen.
Baffie Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Maar dat wil ik wel. Nog even een toevoeging, wil je ook meteen Basic Seamanship van de Boatschool halen, ook onmogelijk in mijn ogen.
HerrieM Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Het is gelukt Baffie. Ik heb weer in CJ garage in San Fierro gesaved. "Burn and Lap" GOUD "Basic Seamanship" GOUD ps. bij de boat school heb je nog een onderdeel silver; Sea, Air land of zoiets Veel plezier
Baffie Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Het is gelukt Baffie. Ik heb weer in CJ garage in San Fierro gesaved."Burn and Lap" GOUD "Basic Seamanship" GOUD ps. bij de boat school heb je nog een onderdeel silver; Sea, Air land of zoiets Veel plezier Dankje, ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt, bijna alles haal ik in één keer in GTA, ook al moet het goud, maar deze twee gingen echt niet, hartstikke bedankt. Die Sea air and land weet ik, die doe ik zelf nog even, hartstikke bedankt!
Recommended Posts