Ferre Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik heb op een andere computer het spel Maze staan. Het is niet echt een super geweldig spel; het is met GameMaker gemaakt. Waar het dus eigenlijk over gaat: Ik kom niet verder bij dit level : Ik moet naar dat vlaggetje komen, en eventueel dat gouden muntje. Met die stenen moet ik een weg maken naar de vlag, als ik een steen tegen zo'n zwarte balk aan druk dan komt er een gat in. Oftewel, met die stenen moet ik een weg maken naar de vlag. Vat je hem? Wie weet dé oplossing? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Als ik het goed heb begrepen moet het zo: Het is allemaal niet heel duidelijk, maar de rode pijlen geven de richting aan hoe je moet schuiven en de cijfers geven de volgorde aan. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Bedankt, het is me gelukt! Alleen nu het volgende level nog, maar dat is gewoon een kwestie van geluk hebben, want je moet diamanten oppakken maar er zijn ook spoken die kris kras door het spel gaan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.