RogierS. Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Goedemorgen mensen, weertje he? Door een fout van mij toen ik de n00bmod 2.0 wilde installeren, moest ik deze weer deïnstalleren. Gelukkig had ik -zoals voorgeschreven- een back-up gemaakt van de twee bestandjes "setup" en...euh... daar kom ik later nog op. Ik dacht dus dat alles nu weer okee is. Helaas is dat niet het geval. Na plusminus tien minuten loopt San Andreas vast zodat ik de computer "met de knop" weer uit en aan moet doen. Is het misschien mogelijk dat, als ik San Andreas deïnstallleer en alle verwante bestanden, behalve de saved games, ook verwijder, San Andreas het weer prima doet nadat ik hem opnieuw geïnstalleerd heb? Ik heb het gevoel dat dit het geval is aangezien je dan ook alle "verkeerde" bestandjes de laan uit stuurt. Toch wil ik even kijken of ik gelijk heb, en waar kan dat anders dan bij GTAForum.nl?! Alvast bedankt! Erres Reageren
Velaro Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) , Je moet gewoon even San Andreas compleet verwijderen, met de register-sleutels voor de zekerheid. Dit kan je met Registry Crawler, dit zul je wel vinden met google. Dus verwijder San Andreas, en start dit porgramma op. Dan plaats je in 'Search:' San Andreas en je verwijdert ze allemaal. Let wel op dat je niks van Windows en dergelijke verwijdert. Succes ! Velaro. Aha, bedankt Froodooo voor de info en link. Bewerkt: 4 juli 2006 door Velaro Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Registry Crawler Dat programmaatje is hier te downloaden, het is een 3-dagen trial. Helemaal opnieuw installeren is voor spellen die vastlopen meestal een goed plan, dus dat zou ik doen. Moch het niet werken, kun je nog je computer schoonmaken met allerlei programmaatjes zoals CCleaner, AdAware enzovoorts. Defragmenteren kan ook. Reageren
RogierS. Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Dank U! Ik zal eerst proberen om gewoon heel San Andreas eruit te "pleurah", en mocht dat nóg niet werken, dan smijt ik er als genadeklap nog Registry Crawler op. Goed plan? Enne, bedoelen jullie met "compleet verwijderen" ook de Saved Games? :S Erres Bewerkt: 4 juli 2006 door RogierS. Reageren
Goliat Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Nee, save-games kan je laten staan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.