Eli R Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Hij is wel erg licht, voor de rest zie ik eigenlijk niet echt iets wat er uit springt. 6 -Eli Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Ik vindt dat blauwe efffect op de achtergrond heel mooi! dat trekt me wel aan verder, er zitten verder ook niet zoveel fouten in. Alleen ja dat eruit steekt zie ik niet! maar je hebt het naar mijn waarde prima gedaan, iets donkerder de volgende keer en hij is perfect! Omdat ik het blauwe zo mooi vindt, krig je van mijn er ook nog eens een extra punt voor! Resultaat met blauwe Effect erin: 8 Resultaat zonder blauw effect: 7 Tevreden of niet? Bewerkt: 4 juli 2006 door searagent Reageren
Synchro Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Als jullie lager gaan zitten , zien jullie misschien de signature beter. Ik zal morgen kijken of ik hem donkerder kan maken. Op een forum met een donkere skin zie je hem , denk ik , wat beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.