Jump to content

Verkenning

Chi

Recommended Posts

Verkenning

Vraag: Kun je in San Andreas gelijk al naar alle drie de steden? Of moet je net zoals bij Vice City en Gta III eerst het eerste eiland uitspelen?

Ja en Nee. Wanneer je via het land probeert naar de andere steden te komen, wordt je tegengehouden door wegversperringen. Je kunt echter wel via het water bij de andere steden. Let wel, hierdoor krijg je in die desbetreffende steden een 4-sterren wanted level die niet meer uit te wissen is, todat je uiteindelijk ook over het land naar die stad mag.

Vraag: Waar vind je het platteland?

Het Platteland vind je rodom alle steden. Vooral tussen Los Santos en San Fierro vind je veel platteland. Rondom Las Venturas zul je echter meer woestijn vinden dan platteland.

Delen op andere websites

Nou rondom Los antos en SAn fierro vind je wel platteland, en ik mag aanemen dat LS wel de enige stad is waar je in mag blijven, dus ook op het platteland, en dat er dan midden op de weg een wegversperring is kan zijn ik weet het niet, of een enkelband god knows <_<

Delen op andere websites

men vriend heeft sa al ik ging daar ff spelen

spring over het muurtje van de airport , want anders moet je eerste stomme vlieglessen volgen , ik zie daar een dodo staan ik kijk wat verder ... een prive jet ik vlieg naar de andere stad , 4 sterren :o ik denk hier kunnen ze me toch lekker niet krijgen , goed fout dus , achter mij komt een straaljager , boom in het water

:lol:

ze doen degelijk alles om je neer te krijgen :rolleyes:

nogtans heb ik het eerste raket ontweken :D

Delen op andere websites

Heeft dat wanted level wat je krijgt ook nog een verklaring in de verhaallijn? Is er een reden dat Carl daar niet mag komen, ofzo?

Wanted level ben ik niet in de verhaal lijn tegen gekomen. Ik had 4 sterren bij de overkant. Na een stukje terug te zwemmen waren het er nog 3. Of er nog meer afgaan weet ik niet, ik had te veel kogels vanaf een heli in m'n rug.

Weet iemand of een wanted level van 1 ster nog auto verdwijnt? Ik heb er best lang 1 gehad, en toen werder het er ineens meer :-).

EDIT: na een paar missies krijg je een telefoontje dat je de stad niet mag verlaten.

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Nou mijn verkenning was wel strak :D , Was over het hek heen geklommen van het vliegveld *met behulp van een auto * zo'n DODO gepakt en naar het volgende vliegveld gevlogen , maaruh werd neer geschoten door gevechts vliegtuig :D en met 4 sterretjes aan me broek hangen. :puh:

Delen op andere websites

die parachut is ook gewoon te vinden in de hoogste flat die er is in het gedeelte waar je vanaf het begin al ken komen gebouw is zo gooi je ken gelijk naar beneede springen en vooral je parachut mee nemen in het vliegtuig is erg leuk ^^ zat in me jet met een gevechts vliegtuig achter me die haalde me neer me motor ging brande net ejecten dan gewoon deur open en hopa ^^ parachutje open :rolleyes:

(als je dood gaat en je komt bij het ziekenhuis in de MARKET kijk dan recht voor je omhoog dan zie je het gebouw gelijk die ik bedoel erg hoog het einde van dat gebouw lijkt op een ster teminste het is ster vormig)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...