Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi mijn eerste post hier :bier: ,

maar goed, ik ben al wat verder met Sa nu, maar ik zit vast bij de missie van zero dat je die vliegtuigjes moet neerhalen. Meestal houd ik het redelijk vol maar dan in de laatste minuut valt het laatste signal weg en is het weer mission failed :-( ...

Heeft iemand tips voor mij om die tuigjes eerder neer te kunnen halen.

Want nu lukt het voor geen meter :N

Geplaatst:
Hi mijn eerste post hier :bier: ,

maar goed, ik ben al wat verder met Sa nu, maar ik zit vast bij de missie van zero dat je die vliegtuigjes moet neerhalen. Meestal houd ik het redelijk vol maar dan in de laatste minuut valt het laatste signal weg en is het weer mission failed :-( ...

Heeft iemand tips voor mij om die tuigjes eerder neer te kunnen halen.

Want nu lukt het voor geen meter :N

Het gaat om de missie Air Raid neem ik aan. Niet echt een moeilijke missie, maar ik zal je wat tips geven. Kijk het slimst is om overdag de missie te gaan spelen, want je ziet alles aankomen. En als je alles van ver al ziet aankomen kun je voor jezelf ook even kijken welke vliegtuigjes je als eerst neerhaalt. Wat ook slim is om net voor het vliegtuigje te schieten zo vliegt hij door jou kogelzee heen, en zal hij binnen de korste keren ontploffen. verder niet echt tips, blijf rustig knal eerst de vliegtuigen die dicht bij jou zijn kapot, daarna de rest. En als je cheats wil gaan gebruiken kun je de cheat CPKTNWT (PC) gebruiken. Die zorgt ervoor dat alles in je omgeving explodeert waaronder de vliegtuigjes. Ik zou hem zonder cheats doen aangezien het niet echt een moeilijke missie is en het zonde zou zijn. Succes! :)

Geplaatst:

Nog als aanvulling:

Houdt zowieso altijd je schietknop ingedrukt, dan zul je ze makkelijker en sneller raken..

Bij deze missie is het vooral oefenen wat kan helpen, doe ook het geluid uit dat helpt je om je beter te kunnen concentreren. Dat geldt eigenlijk voor alle missies.

Naast de cheat die Matthijs je al heeft gegeven heb ik hier nog de cheat voor slomere gameplay, die het richten een stuk makkelijker maakt:

SLOWITDOWN

Veel succes ermee.. ;)

Geplaatst:

Ik heb een tip licht mischien voor de hand maar gebruik de radar veel, dan kan je goed zien waar ze vandaan komen. Dan kijk je gewoon waar de meest dichtbije zijn en die schiet je eerst.

Geplaatst:

Hmm,

dat soort dingen die jullie noemen maken de missie idd erg makkelijk :Y .

Meestal schoot ikzelf in wilde weg op alles wat vloog :bonk: .

En ik speel het spel op de ps2.. ;)

Geplaatst:

kijk eens op google bij gta sa sites en er is een speciale code die maakt dat je de missie gehaald hebt zonder te moeten doen

Geplaatst:

Het is niet moeilijk, probeer eerst de grote groepen die aankomen en de kleinere daarna, die kunnen zoiezo minder schade aanrichten. Blijf schieten en probeer er controle over te krijgen. Je kan ze het beste bij de propellors raken.

Veel Succes :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ze komen telkens in een 'rondje' aanvliegen, dus eerst recht voor je, dan rechts van je, achter je enz. Zo af en toe komt er een hele zwerm aan uit de richting van het honkbalveld. Zorg ervoor dat ze dan dichtbij genoeg zijn en knal ze dan neer (schiet ondertussen de andere aankomende neer).

Veel Geluk!

Edit: Sorry voor de van-1-week bump :bonk:

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst: (bewerkt)

Speel deze missie wanneer het niet donker is, anders zie je de vliegtuigjes niet zo goed.

Probeer als eerst de grote groepen RC's uit te schakelen, vervolgens de kleinere groepen.

Als het je echt niet lukt en je hebt al cheats gebruikt (of als je er wil gebruiken) kan je deze cheat gebruiken;

Blaas alle auto's op die dicht bij zijn

R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1

Als je deze cheat gebruikt, ontploffen alle RC's die momenteel naar de antennes vliegen.

Klik hier eens als de missie nog steeds niet lukt.

Bewerkt: door Gta-boy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...